AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ollr
Ojeyi kendimize mi sürüyoruz, sana mı sürüyoruz?
Hahshahshshs
Bana sürüyorsunuz ben de size sürüyorum
oje mi sürüyorsun xd bize xd
Sürüyorum ne renk istersin sekerim :d
nude alayım lütfen var mı sendee
Ben sana bebe mavisi sürecektim amaaa
bebe mavisi nasıl oluyo gıız
Öğretcem sana, yavaş yavaş acele etme 😌
beni cemil ipekçi sandı gız :(
Kemal Doğulu?
yok kerimcan durmaz :(
Mükremin gezgin diyip son noktayı koyuyom
fatih ürek olsunn
Hayır Bülent ersoy
artooo
O kim 🙄
araştır :(
Puuu
Olur
Hayatta nelere geç kaldığını düşünüyorsun?
Hiç bir şeye geç kaldığımı düşünmüyorum. Yam zamanı
Tam*
Olurr
Neredesin, nerelisin? xd
Biliyordum bunun geleceğini :D
akıllı kız akıllı xdd biliyordun demekk :D
Bekliyordum daha doğrusu 😂
sen bu soruyu çoktan hak etmiştin amaa
Ama cevap gelmez benden öyle sorarsan :D
nasıl sorayım peki sen söyle bu soruyu nasıl sorayım xd
Bu soruyu sorma direkt illa gıcıklık yapman mı gerek :D
kanıma işlemiş demek ki :(
Söyle bakalım😂
Yüzde 60'ın üstüne biraz daha ekleyelim mi xd
Deli bir Deyaza çekebilecekseniz neden olmasın?😂😂😂
profesorü olmuşuz bu ortamların çekeriz filmini bile çekeriz xd
Nece olduğunu benim dahi anlamadığım bir dil var, çok içince o şeyi konuşmaya başlıyorum. Öyle olursam insanlarla iletişim kuramıyorum diye 2. kez deliririm. İnsanlarla iletişim kuramazsam ölerim ben 😂
sen mdfmfd de ben anlarım yine de senin dediğini merak etmee
Vay be, çok iddialı!
Söyle
Delileri mi seversin, sevdiğin zaman mı deli seversin?
İkiside
Söyle bakalım 😃
Fenomenliği bırakınca daha huzurla doldun mu? Hesabı kapatmak yerine fenomenlikten vazgeçmek seni mutlu etti mi xd
Valla yalan olmasın genel olarak mutlu değilim ama fenomenliği iade ettikten sonra daha mutluyum. Göz önünde olmaktan çekildimm insanların her seyimj görmesinden rahatsız oluyordum.
Söylee
Orijinal hakiki bal mı yoksa çakma bir baldan mı söz ediyoruz senin için?
Passss
Olur.
Uzun zamandır gözükmüyordun, nerelere kayboldun?
Sınava hazırlanıyordum😄
Hazırladın mi xd
Daha değil 😀
Nasıl bir cümle oldu fjdkcsj
Ne zaman baba mezara gidince mii
Yok şu olaylar bi bitsin
Olaylar bitmez acele et acelee
Of çok haklısın :(
Söyle hadi.
Beraber zubi dubi de dans etmemiz yok mu?*
Buna cevabım evet olurdu tek başıma etmekten çok sıkılmıştım
Soyle
Hayatında yolunda gitmeyen şeyleri yoluna sokmak için neler yapmak lazım?
Zor soru sordun tebrik ediyorum. Çözüm olacak bir yol dusunduysem onu yaparım baktım olacak gibi değil akışına bırakıyorum.
Söyle
Eskiler mi güzeldi, eskiden mi güzeldi?
Eskiler eskiden güzeldi ))
Sölee
Profil fotoğrafın genellikle aynı giderken, profilini niye kapatıp açtın? xd
Birinin bunu merak edeceği zerre aklıma gelmezdi 😅😂😂
Geçmişi kapalı kutuda bırakıyoruss o sebepten 😅
aynı fotoyla geçmiş geçmişte kaldı mı peki xd
Dert hesapta değil nickte sıkıntı, alışamıyorum 😅 yapıcam tekrar sanamısorcamm o olucak 😅
haydaaa xd yapma artık madem kapattın
Durdum artık bu iyi bencee 🥳
bekliyorum..:))
Kova ve başak uyumu hakkında neler söylemek istersin?
öncelikle kova burcu ve başak yükselenli birisi olarak söylemeliyim ki, şu ana kadar bana farkettirmeden sinsilik yapmaya çalışan, ve benim bunun farkında olupta kavga ettiğim, kesinlikle anlaşamadığım, orta yolu bir türlü bulamadığım kim varsa, başak burcu.. kova ve başak baskın, dominant, diktatör, otoriter, narsist, ve megalomanist oldukları için, hep birbirilerinin üzerlerinde hakimiyet kurmaya, üste çıkmaya çalışırlar, ve kavgaları uzaar gider. sonunu 3. kişi getirene kadar devam eder. başak burcu kova burcuna üstünlük kurunca kova burcuda fevriliğini konuşturur, birden patlayıverir, ve vay efendim sen misin bunu söyleyen tartışması tutuşuverir, ve araları bir kere açılınca, barışmaları da çok uzun sürer çünkü her iki tarafta çok gururludur, ilk adımı hep karşı taraftan bekler, ve iki tarafta asla özür dilemez. (kova ve başak ilişkisi için geçerli tüm bunlar) başak ve kova burçları araştırmacıdır sürekli yeni bilgiler öğrenirler, ama bunu birbirleriyle asla paylaşmazlar. tek uyumu şöyle kurabilirler, başakların titizlik, kovaların ise düzen takıntısı olduğundan dolayı, bir çatı altında birlikte iş yapmaktan zevk alırlar. fakat kovanın temizlik konusunda hassas olmaması, başağı sinirlendirir, ve yine kavga ederler. mesela bir konu ve iki ayrı alternetif varsa, ve ikisi de iki ayrı seçeneği seçtiyse, asla birinden biri olamaz, çünkü "benim istediğim olacak" konuşmasından sonra, ya ikisi de olur, ya da hiçbiri olmaz..
ne başak ne de kovanın ağzından birbirine karşı, "tamam sen haklısın, özür dilerim, benim hatam, sen bilirsin, sen nasıl istersen" kelimelerinin çıktığını duyamazsınız.. kova ve başak burçları birbirlerine hiç güvenmezler hep bir sinsilik beklerler ama bunu asla belli etmezler birbirlerine. hep tetiktelerdir. görenler de der ki, ne güzel bir ilişkiniz var. her iki tarafın da ödü kopar, benden daha iyi bir iş yapacak diye. genelde kıskandırılan taraf kova olur, kıskanan taraf başak olur. aynı zamanda iki burç da oldukça inatçıdır. "hayır benim dediğim olacak" tartışması da sık sık yaşanır... yani kova ve başak ilişkilerinde bir yarış ve hakimiyet kurma, ilişkinin yetkisini eline alma, kararları şekillendirme çabası vardır...
ben haklısın ve özür dilerim derim aslında gerçekten öyle ise karşı taraf.. ama inatçıyımdır bunu da kabul ederim ama o da herkese değil, samimi olduğum kişilere karşı xd
Önce ben önce ebn
Yanlış yazdım pardon
Kapak fotoğrafın ne anlatıyor? yazrdım xd
Soyle
Gizliye ne sorulur ki. s
Hadi bakalim
7 tane gizli soru sormuşsun nedir onlar öyle xd
Sacma seyler ushsjs ss atabilirim, 😂😂
at bakalım biraz xd
https://www.hizliresim.com/fldhys2
https://www.hizliresim.com/in2w46i
https://www.hizliresim.com/5b3u0ad
https://www.hizliresim.com/jz1jij8
Güzelmiş, teşekkürler xd
Ben kimim
O kadarını bilemem :(
Pekala
Profil fotoğrafındaki kişi sen misin? Efekti nerden aldın xdfsx
Evet benim efekt photolab :))
fenaaa xd
Övdünüzmü sövdünüzmü bilmiyorum ama Mersi hahaha
övdüm övdüm efekt falan iyiymiş :))
Arkadaşım tavsiye etti ben de beğendim biraz gerçek biraz yalan bir efekt hahaha
gerçeğini de görelim ona göre karar verelim xd
Gerek yok bence efekti zaten gerçeği yansıtıyor😂
O değilde etiketlerinizi kaç ayda aldınız
Bilemiyorum efekt mi daha iyi gerçeği mi öğrenelim bunuuu xd
Boşverin gizemli kalsın en güzeli uygulama gibi hahaha
ben 8 senedir sitedeyim, üç dört sene önce aldım 2019 gibi sanırım :) o zamanlar dutluktu buralar xd 2018 bile olabilir çok eskiydi...
yok ya bazı gizemleri aralamak lazımmm
Bu efektler sadece yansıtma çok bir şey değişmez sadece kimlik teşhisi koymak biraz zor hshshsh
Anladım ben de arkadaşımın önerisiyle 20 gündür kişilik karakterle uğraşıyorum dönüş bekliyorum inşallah alacağım😌
Alırsın sıkıntı olmaz xd
Bir şeyin değişip değişmeyeceğine keşke biz karar verseydik. s
Aynen alırız tabisi
Bu profili koymaya cesaret edemeyenler var lütfen tartışmayalım bence😂
e ben edemiyorum mesela sorun yok da sen koymuşsan bari tam görelim de ona göre notlayalım xd
Buna ihtiyacım olmayacak kadar özgüvenim yerinde ben kendimle mutluyum puanlamaya ihtiyacım yok 🪞
pekala da özgüvenin yerinde değil ya da buna ihtiyacın var demedik ki
Yani böyle fotoğraf yorumlatmanın biraz özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum oyuzden bu kanıya vardım
tamam da yorumlatmak değil ki mesele efektsiz de görelim dedim sadece buydu yani, sorun yok xd
Pekala anladım söyle diyim Profil neyse ben oyum anlaştık 😌
efektsizi nasıl onu merak ediyorum xd
Boşverin siz onu 😂Burcunuz neydi
Burç sormamın nedeni de bu ısrarın arkasında hangi karakter var merak ettim
Başak vardır tabiki de ben başağım yani xd sorabilirsin sorun yok xd aama bak sen merak ettin soruyorsun cevap alıyorsun ben merak edince alamıyorum nasıl iş xd
Benim sorularımın cevabı klasik senin sorularının cevabı güven meselesi yani tanımadığım güvenmediğim bir insana nasıl istediği bu cevabı verebilirim ki
mesela hangi sorum güvene dayalı sana sordugum xd
Bir soru sordun zaten 😬
e işte benim isteğimin güvene dayanmayan kısmı nerede xd
Buradaki insanların çoğunluğu neden Pp kullanmaz
ben çirkinim ondan kullanmıyorum başkasını bilemem xd güvensizlik diyorsan efektle koymakla efektsiz koymak arasında fark ne xd
Çünkü burada beni rahatsız edebilecek insanlar olabileceğini düşündüğüm için Efektli koymak istedim kalitesiz fan hesapları gibi durmak tercihim değil Önemli olan hangi amaçla kullanmak Ben burada etiket alıp insanlara yardımcı olmaya çalışıyorum profiliminde Bu şekilde olması hoşuma gidiyor
hadi öyle olsun canın sağ olsun münise :)))
Pekala Münise senmisin hahah
sensin sen :D
Pekala öyle olsun hahahah
öyle zaten müniseee
🤣🤣🤣
Son soruya beklerim
Tabi
Sitede şu an aktif konuştuğun kaç kişi var? xd
Sıffır 😃
Atta gürelim
Siteden aradığını buldun mu abi?
Hayır
Söyle
99 yaşında olmak nasıl bir his? sağlığın yerinde mi xd
sağlığım iyi bir 99 daha yaşarım xd
emin misin hiç bir hastalık yok mu xd
Söyle
Bugun ne yedin akşam anlat bakalim xd sistin mi xd
Fırında tavuk patates 😂 evet şiştim.
Söyle bakalım
Gitarı gerçekten çalıyor musun yoksa dekor mu xd
Şakacıktan çalıyorum
Yaz gelsin
Bu hesaba ne zaman profil fotoğrafı koyacaksın?
Koymayı öğrendiğim zaman
Söyle
Bir erkeği gerçekten 100 kişinin isteyeceğine emin misin? xd
Baya yaratıcı soru :D Sanmam ama 3 kişi istersen üçü 5 kişi isterse beşi de alır
Genellemeleri seviyorsun galiba xd
Aksini görmedik henüz 😂
Evettt
Bu kullanıcı adını koyarken aklından neler geçirdinn
Hiç bir şey
Evet
Profil fotoğrafında animeci kız kokusu aldım. Var mı bi şeyler xd
Yine mi geldin sen 😂 diyebilirdin
Yok sana bunu demem giderken yaptığını biliyorsun
Ne yapmışım 😂
Söylemr