İnternet & Teknoloji Telefon şarjınız kadar deli olsanız ne kadar delirmiş olurdunuz? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Hadi deliliğinizi ölçelim, şu güzel Ramazan gecesinde xd Telefon şarjınız kadar deli olsanız ne kadar delirmiş olurdunuz? Cevapla Telefon Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Deyaza Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl %27. Peki madem öyle olsun telefon. Ben bunu unutmam 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl e iyi az çıkartmış xd Yorumla Deyaza +1 yıl Hakaret sayarım telefonun bu hareketini. En az %50! Yorumla 8matador1180 +1 yıl 10 da ben vereyim 60 yapalım xd Yorumla Deyaza +1 yıl Hah bak olur o😂😂😂 Yorumla
Papatyalı_hanım Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl %38 dkdkd bence daha fazla ama neyse şarzım öyle diyorsa öyledir (!) 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl o öyle diyorrr Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. %25. Malum Covid'im ve o kadar delirecek halim yok. Delirsem daha kötü olurum. Moralimi yüksek tutuyorum. 1 0 Yorumla
ɯǝๅɐๅǝ Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl %74 olurmuş az ya yine😅 1 6 Yorumla 8matador1180 +1 yıl daha mı delisin xd Yorumla ɯǝๅɐๅǝ +1 yıl Gözüme az geldi bilmem ki😂 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 90 yapıyorum senin deliliğini o zaman Yorumla ɯǝๅɐๅǝ +1 yıl Msdkls Eyvallah elin bolmuş dnfks Yorumla 8matador1180 +1 yıl aganın eli böyledir xd Yorumla ɯǝๅɐๅǝ +1 yıl Var olasın agam Yorumla
bulsara Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl %53 beni tatmin etmedi. 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl kaç olsun isterdin mesela tam olarak delirmek için? Yorumla
Snowflakee0 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl 68 az bile.. Sen de şarjlardan devam bugün 😂😂😂 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl evet bugün elektrik gidince şarjın kıymetini anladım xsd Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 961 cevap paylaştı. 87 baya iyi tam benlik kmklm :D 1 0 Yorumla
La_llorona Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl %96 . 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl ne kadar da doğruu Yorumla
İrşii Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Yetmiş dört 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl var mı o kadar delilik peki xd Yorumla İrşii +1 yıl Yok bee nerede :D Yorumla 8matador1180 +1 yıl niye akıllı mısın yoksaaaa Yorumla İrşii +1 yıl Hıhı :D Yorumla
moonth Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl %22 su an 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl e iyi akıllıymışsın xd Yorumla moonth +1 yıl 😄😄😄sağol Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl A aaa ben şok %29 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl abi akıllı çıktın bugün xd Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Bende onu diyorum 😄 çok şaşkınım… Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl %76👀 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl balhatun delirince tam delirirr Yorumla
eylulayigelsin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl %8 sjsudf 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl iyi gı akıllıymışsın xd Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl %92 diyor... 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl senin suçun değil bee şarj eden priz utansın. s Yorumla Abdurrahman00t +1 yıl Güzel bir soru olsun 5 falan olurdu. Neyse delilikte güzel hiç bir şey takmıyor insan. d Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 66... 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 99 da olabilridi öyle düşünn Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Dimi jfoskdkdoskdlsm Yorumla
zeyy-1 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 100 kadar 😬 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl o kadar mı niye fulledin op kadar dsf Yorumla
Vrlipk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 58% +1 yıl 100% 🤪😎 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl yokk artıkk xdd Yorumla Vrlipk +1 yıl Kapatıcaklardı da zor kaçtım ellerinden 🙈 Yorumla
SadFragile Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Seksen 1 3 Yorumla 8matador1180 +1 yıl yüksek xd Yorumla SadFragile +1 yıl 81 oldu şimdi : D gittikçe artıyor kffj Yorumla 8matador1180 +1 yıl bir dur demek lazım xddfd Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. %24 pek beni yansıtmıyor 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. %77 mi 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. %75 olurmuşum 1 0 Yorumla
Ferhatkara3434 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl 46 az 😄 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 60 yapalım seninkini de :D Yorumla Ferhatkara3434 +1 yıl yine az Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
%27. Peki madem öyle olsun telefon. Ben bunu unutmam
e iyi az çıkartmış xd
Hakaret sayarım telefonun bu hareketini. En az %50!
10 da ben vereyim 60 yapalım xd
Hah bak olur o😂😂😂
%38 dkdkd bence daha fazla ama neyse şarzım öyle diyorsa öyledir (!)
o öyle diyorrr
%25. Malum Covid'im ve o kadar delirecek halim yok. Delirsem daha kötü olurum. Moralimi yüksek tutuyorum.
%74 olurmuş az ya yine😅
daha mı delisin xd
Gözüme az geldi bilmem ki😂
90 yapıyorum senin deliliğini o zaman
Msdkls
Eyvallah elin bolmuş dnfks
aganın eli böyledir xd
Var olasın agam
%53 beni tatmin etmedi.
kaç olsun isterdin mesela tam olarak delirmek için?
68 az bile.. Sen de şarjlardan devam bugün 😂😂😂
evet bugün elektrik gidince şarjın kıymetini anladım xsd
%49 delirmiş olurdum yarı yarıya 😅
%62 ama dolmaya devam ediyor :D
87 baya iyi tam benlik kmklm :D
%96 .
ne kadar da doğruu
Yetmiş dört
var mı o kadar delilik peki xd
Yok bee nerede :D
niye akıllı mısın yoksaaaa
Hıhı :D
%22 su an
e iyi akıllıymışsın xd
😄😄😄sağol
A aaa ben şok %29
abi akıllı çıktın bugün xd
Bende onu diyorum 😄 çok şaşkınım…
%76👀
balhatun delirince tam delirirr
%8 sjsudf
iyi gı akıllıymışsın xd
%92 diyor...
senin suçun değil bee şarj eden priz utansın. s
Güzel bir soru olsun 5 falan olurdu.
Neyse delilikte güzel hiç bir şey takmıyor insan. d
66...
99 da olabilridi öyle düşünn
Dimi jfoskdkdoskdlsm
100 kadar 😬
o kadar mı niye fulledin op kadar dsf
100% 🤪😎
yokk artıkk xdd
Kapatıcaklardı da zor kaçtım ellerinden 🙈
Seksen
yüksek xd
81 oldu şimdi : D gittikçe artıyor kffj
bir dur demek lazım xddfd
%24 pek beni yansıtmıyor
Yüzde 32 de az bu 🤣
%77 mi
44 kadar
Hep 100% 😂
💯 de💯 deliyirmişim demekki
%89 😂
Obaaa %89 dldşdşdödl
%11 az biraz deli
73 dostum
Full...😃
%57 loading …
Yüzde otuz dokuz
45 çok azz
77..
%75 olurmuşum
46 az 😄
60 yapalım seninkini de :D
yine az
yüzde 40 kafi
Zır deli, yeterlimi?
55 ahahaha
%27
Olurdum
%78 delir olurdum
yuzde 13
on..
54 iyi