Ben her zaman klasörcüyüm. 

Klasör kullanırım. Gayet düzenli.
Çok dağınık, her yer her yerde.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Artık böyle. Eskiden uygulamaları aynı düzende imgelere çevirir, teker teker klasörlerdim. Şimdi de dağınık sayılmaz ama işte... Böyle;
gayet düzenliymiş valla helal olsun :D
Klasör kullanmıyorum ama gayet tasnif edilmiş vaziyette. 5 sayfa var, her sayfada bir ya da boşlukla ayrılmış halde 2 grup uygulama oluyor.
1. Sayfa: En çok kullandığım uygulamalar
2. Sayfa: Sosyal medya + iletişim + Steam
3. Sayfa: Bankacılık + alışveriş
4. Sayfa: Bulut depolama uygulamaları + Google uygulamaları v. b.
5. Sayfa: Miscellenious
Cevap
28Cevap
Bu Şekilde 😊

benim telefonda sidebar uygulaması var :)
telefonumda sürekli kullandığım uygulamalar kısa yol olarak sidebar uygulmasında seçili
diğer uygulamalarda klasöre koymadım
zaten sidebar uygulamasından kaynaklı pek menüye girmem
Klasörlü. Hatta denk geldiğimde başkalarının telefonlarını da düzenlerim, ana ve kilit ekran görüntüsü ve klavye ayarlarına kadar.
:D ay benim kuzenimde öyle telefonumu eline alınca bir şeyleri değiştirip duruyor :D

Anlık böyle
aaa tertemiz ve düzenli :)
Düzen severim.
https://ibb.co/ZXTQzGV
Klasör yok ama düzenli
Böyle
gayet düzenli duruyor :)

Benim de böyle
Telefon anasayfam da uygulama yok. Direk uygulamalar açılıyor. Onları da klasöre koydum.
Benim telefonumun anasayfası bomboş, ekrana ilk baktığımda duvar kağıdımı görmeyi seviyorum.
Her ikisi de dkekwkmsks
valla telefonun ozelligi var kendi topluyor sagolsun
Tertip düzen kadar güzel bir şey var mı ya her şey klasörlü
sık ve seri kullanılan uygulamaları klasöre sıkıştırmak saçma geliyor.
C Sık kullanılanlar dağınık, gereksiz çoğunluk klasörde.
Bu şekilde artanlar yan sayfada bir kısmı klasörlü
Benimki tertemiz, bomboş. hepsi gizli. sadece rehber, mesaj whatsap ortada. Dağınıklık, karışıklık sevmem ben.
Sosyal medya, bankacılık gibi klasörlere ayırdım ben.
Hangi klasörde olduğunu bulmak zor olduğu için dağınık bıraktım şimdi de zor ama :(
Tek klasör vardır 'Sık kullanılanlar' ve ekran kilidi kısayolu, birde saat widgetı
Düzenli dağınık yer yok.
düzensizliğe tahammülüm yok
klasörlü. d ama tek bir klasör var zaten
Klasörler var tabii ki
Klasörlü değil ama düzenli.
Hem düzenli hem dağınık desem? Jdoskdpsl
Dağınık. Hatta aşırı dağınık.
Çok uygulama yok belirli onun için dağınık değil
çok dağınık olmasada dağınık
Düzenli
Dağınık
düzenli yim
Dağınıktır
Dağınıktır
Dağınık her daim
Dağınık
gayet düzenli..
Dağınık
Klasör sevmiyom
bana gore duzenli :D
Uğraşamam
Düzenli.
daginik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?