AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Nokia33.10 kilasik :)
beton kıran :D
Aynen aynen :)
Benimde ilk kendime ait telefonum 1100 idi.. :))
çok güzeldi :)
Bence de...
Bulamıyorum artık o telefonlardan.. :((
Motorola böyle antenli bişeydi :D
mavimiydi yoksa :)
Hayır siyahtı hatta böyle elips şeklindeydi hiç unutmam 99 senesiydi :D
hey gidi günler :)
Dunku gibi hatırlıyorum ilk telefonumu..
İphone 3
desen geç kullanmaya başlamıssın :P
13 yasında aldım ilk telefonumu..
Geç degil bnce.. Ama suanki nesil 8-9 yasında son madel telefonlar aldıgı icin bn gec telefon sahibi olmusum gibi oldu..
13 YŞNDA I PHONE 3 İLGNÇ
Neresi ilginç?
Ericsson 628 di ilk. Ama ona rağmen mesajlaşma kişiler vardi telde simdi android cihaz varesajlasacak kimse yok :)
aynen :)
2100 NOKIA arkasına resim koyuluyordu hani :)
ha evet çok gıcıktık ya :) ama özenrdm nedense :)
babam ilk ondan almıstı bana o zman sevgilimde yoktu resmini koyardım :) ne sevinmiştim o zman ama :)
Samsung E250 ne gunlerdi :D
karşı tarafa ses göndermeyen tlf benim de vardı :)
Samsung dokunmatik Android olmayan bişicikti😃😃😃😃
Modelini hatırlamadığım, ekranının yarısını kardeşimin kırdığı, kapaklı küçük telefon :'( :D
motorola :)
Değil :)
Valla bundan 5-6 yıl önce popüler olan telefon kızaklı modellerdi. Benimki de samsung d600 :D ne günlerdi be ne kadar sevinmiştim
nokia 5110 sıfır almıştım 56 liraya hala duruyor çalışıyor arada sırada kullanıyorum
Nokia 1100 kullandım ama köydeydik şebeke çekmiyodu teli cama tutuştururduk :D
Nokia 3310 :). Anca yılan oynardım :D
bende :) :)
nec vardı ki, msede olmasın dedim iyi yapmaıdım ama :::::::)
Nokia 1100 :D baya sene gitti ya vur kır at hiçbirşey olmuyordu :D
Nokia 2100 5. Sınıfta falan kullanıyordum :D arkasına fotoyuda koyuyordum :D
acayip bişeydi ya :)
11 sene önce vay anası ys :D
motorola vardı persilden çıkmıştı hediye olarak :D
bende alo da bilye arayıp durmuşum zaman kaybı :)
Heygidi günler :D
Sıemens C80 mi ne varya :)
ekranı beyaz olanmı :)
yok ya kameralıydı o dediğin c50 idi heralde renkli ekrandı :) ben yaş itibariyle 19 yaşımda telefon sahibi oldum bu kadar yaygın değildi ki :) sonra o telefonu iyi paraya sattım 3 ay telefonsuz kaldım askere gittim askerden geldim sonra o zamandan buzamana 2008 den bu zamana 2 telefon var biri özel diğeri şirket :)
Siemens a70 :D turuncu ekran :D
güzel :)
ericson gh 688 :D betona düşse betonu kırardı :D
3310 da öyleydi :)
3310 o kadar değildi, duvarda parçalamıştım. Gerçi duvarda da bir miktar göçme olmuştu ama :D 688 çelik kasalı koca antenli bir telefondu :D
:D :D
Babamin telefonu. Fakirdik olum biz babam kullaniyodu bende sms yapmistim aksam mesajlasiyodum vaay be. 1100. Beyaz ekranli yeni olandan hee
Sagem diye bir telefon
yabancı gelmiyo :)
Yamuk bir şekli vardı :) orta 1 e gidiyordum 2. el almıştım 35 tl ye
Sony Ericsson. Hala saklıyorum :)
helalll
nokia 3100 daha yeni çıkmıştı :)
hey gidi günler
hehe :)
Nokia 3310 la başladım, sonra 3315, 3410 ve 3510 böyle devam ettim
Sagem marka idi. Birbirimizi caldirip caldirip kapatirdik. Ne günlerdi be :))
Ericsson 388 idi yanlış hatirlamiyorsam ve saglamlikta üzerine telegon gormedim
Telefon umrumda değil ama gerçekten güzel günlerdi insan özlüyor duygulanıyor :(
Motorolanin kamerasiz ufak bir telefonu modelinj bilmiyorum :D
Motorola gazete vermişti hatta hehe
şimdki gazeteler cimri :)
Haha oda bedava değildi ya kupon topluyon ya oleydi yanlış hatırlamıosam
olsun gazate ek ücret almıyodu :)
1100 ne tl di ama ;))
aynen :)
Ne hava atardim ;))
Nokia 3310 takoz ne günlerdi ele avuca sigmiyordu
ama güzeldi :)
Ericsonun 688 Telefonla çeviz bile kırardım ((:
vayyyy
Sony ericson Xperia arc s :D hâlâ aynı telefonu kullanıyorum ama. neyse
-------
Nokia 5110
-------
Klasik samsung e250 :) siyah haha ya vay be
1110 kullanırdım çok da severdim telefonumu :)
Beko bir telefon yapmıştı o zamanlar oydu 🙈
Motorola cd 920, parlak mavi renkti :)
Nokia 3310 yılanoyunu vardı ulan ne günlerdi be😄
aynen bnde sevrdm o oynu :)
Sonny erikson a1018:))))))
Nokia 5110 takoz mubarekkk
:) :) :)
nokia A1018 tlf nu değil ama o günleri özlüyorum
özlenmezmi ya çeveredekilerle diyaloğumuz vardı a sosyal olup kaldık
ama benim diyaloğum yine var:)
illaki ama o zamanlar valla başkaydı atın beni 90 lara :)
kemerlerinizi bağlayınız fırlatmaya hazır olunuz :)) ilk aşkımı hatırladım bak 90 lar demeseydin iyiydi :D
dedik bile :)
yapcak bişey yokk ahhhh dedik geçti:P
simens ti c65 di sanırım lisede staj paramla almıştım :)
ev telefonu ya hahahah :)
hiç telefon kullanmyrum halada :)
hade ordan :)
cddym meslek icabı kullanamyrz :)
hangi meslek meslek dışı hayat yok mu
yok şimdilik öyle devam
hm ilginç
Nokia 1100
bendensin :)
Nokia 1100 harikaydi :)
hemde nasıl :) kibar tlfndu :)
Aynen sarjida kac gun giderdi ey gidi günler :)
oy oy :)
:))
3310 :D
takoz :)
İlk baslangici onla yapmistim iste :)
sağlam bir başlangıç
8810 du sonra 8310a geçmiştim kavgada kırınca :)
ilk telefonum güzeldi Nokia 2100
Bosch marka bir telefondu
E250 herkesde vardi hatta su anin s3 minisi gbi
benimde 1100 dı ışıklı :D
siemenss s60 mıydı böyle birşeydi
siemens cx 70 di galiba :D
Siemens M50. 2002 yılıydı.
Nokia 5800 XpressMusic.
3310 :D doğal olarak telsiz den sonra bu yani :D
Ericsoon 628 di sanirim.