Bizim çok elektrikli eşya olduğundan zincirleme iki elektrik fişi var birbirine bağlı... Elektrik sobasının iç kenarına bir şey döküldü... Temizlemek için sobanın bağlı olduğu ilk fişten değilde ikincininden kapattım elektrik geçmesin bana diye... Elimi dokundurur dokundurmaz tak çarptı... Bu nasıl olur o düğmeye basınca elektrik neden kesilmedi?
Elektrikçi elektrik mühendisi olan veyahut elektrikten anlayan biri cevap verebilir mi?
Fotoğraf ve açıklamadan hiçbir şey anlamadım hangi düğme ne neye bağlı düzgün anlatır mısınız?
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Elektrikten anlıyorsanız iki fiş biri ana kabloya bağlı ve sobanın bağlı olduğu fişte ana kabloya bağlı olan fişe bağlı... Sobayı açacaktım açmadan önce bir şey döküldü kenara... tedbir için ana kablonun kırmızı ışık yanan düğmeyi basarak elektriği kestim fakat diğerine basmadım... Elim yanlışlıkla kabloya değdi çarpıldım... Üstelik soba açık bile değildi...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Fotoğraf ve açıklamadan hiçbir şey anlamadım hangi düğme ne neye bağlı düzgün anlatır mısınız?
Elektrikten anlıyorsanız iki fiş biri ana kabloya bağlı ve sobanın bağlı olduğu fişte ana kabloya bağlı olan fişe bağlı... Sobayı açacaktım açmadan önce bir şey döküldü kenara... tedbir için ana kablonun kırmızı ışık yanan düğmeyi basarak elektriği kestim fakat diğerine basmadım... Elim yanlışlıkla kabloya değdi çarpıldım... Üstelik soba açık bile değildi...
Ne kadar süre geçti kapattıktan sonra?
3-5 saniye...
Büyük ihtimalle akım dolaşımı tüm yoldan henüz kesilmemiş o yüzden olmuş
Sanırım... iyi çarpıldım... Elektro şokla kalbin tekrar çalışması normal 😀
İyi çarpılmış olsanız elinizi çekemezdiniz 😅 yalayıp geçmiş abartmayın 😂
İyi çarpılmış olsaydım çekerdi demi... Türkcell’in çekim gücü yanında solda şoför kalırdı eminim 😀🤣
Sıfır
Yapışırdı
Evet yapışırdım neyseki yaladı geçti ha haa 😀