Günümüz teknolojisi yeni telefonları kullandığımız bilgisayarlar kadar güçlü kılıyor. Peki çok güçlü işlem gücüne sahip telefonlar, bilgisayarların yerini tutabilir mi?
Bir bilgisayar kadar güçlü telefon kullanıyor olsanız, yine de bilgisayara ihtiyaç duyar mısınız?
Bilgisayar Kullanmıyorum Akıllı Telefon Kullanıyorum Şimdi tamam en güçlü bilgisayar telefondan çok güçlü olur ama telefonlar da Artık çok gelişiyor Bundan 5 6 sene önceki Orta segment cihazlara bakacak olursak ve Şimdikilere bakacak olursak arada bauagi fark var işlemci gelişiyor Ram gelişti Ram olarak ciddi ilerleme olmadı şimdi Henüz 6 8 GB civarında ama işlemci gelişimi var Ben Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum 8 GB RAM Exynos 9820 İşlemci Oyunlarda olsun günlük kullanım da hiç bilgisayar aratmıyor
iPhone 6s'im ile yıllarca sadece bilgisayardan yapabileceğim bir çok şeyi yaptım. Ekranının boyutu küçük olmasaydı belki de daha fazlasını yapardım. Evet teknoloji öyle güzel bir noktaya geldi ki, bir sürü şey yapılabilir.
Ancak ne olursa olsun yine de bilgisayara ihtiyaç duyuyorum.
bilsayara gerek duymuyorum 3 ay önce tablet aldım arkadaşla beraber, bir nevi psikolojik baskı 😀 ama onu bile bir kaç kere kullandım. günümüzde telefonlar çok gelişmiş ve ikinci bir cihaza pek ihtiyaç kalmıyor tabiki nitelikli çalışma yapmayacaksınız
Öyle bir telefon icat etmek mümkün olmaz ama zaten ikisi farklı cihazlar. Telefon bir kere ekranı ufak işletim sistemi ve çalışma şekli bilgisayardan çok farklı olduğu için ikisinin yeri farklı benim gözümde :D