Herkesin mesajına hemen dönme gibi bir huyum var. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?

Bana geç yazanlara bile hemen cevap veriyorum. Çok malım ☹
Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Siz birine geç yazınca o ara ne yapıyorsunuz da geç yazıyorsunuz?
Ben mesela 2 elim kanda olsadahi hemen dönüyorum mesaja belki acil olur diye
Biliyorum sizin için aptalca bir soru olabilir ama benim için önemli
Herkesin mesajına hemen dönme gibi bir huyum var. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla