Turkcell kullanıyorum, gerçekten memnunum. Vodafone hattı olan birinin hiç çekmediği yerde full çekiyor, cidden helal. Ama paketleri diğer hatlara göre bir tık pahalı olabilir.
Telefonunuzda hangi operatörün hattını kullanıyorsunuz, memnun musunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Turkcell. Paketlerin pahalılığı biraz memnun etmiyor; ama çekim gücü çok iyi. Eskiden köyde çekmezdi, şimdi merkezde süper uzak bahçede kısmen çekiyor. Çeksin diye pencereye koyuyorum.
Vodafone kullanıyorum. Kapsama alanı geniş Turkcell gibi merkezde full çekip az kenar mahalleye geçince sorun çıkartmıyor. Yalnız bu operatörler genel olarak kafalarına göre nasıl zam yapıyorlar tarifelere en fazla yılda bir olması gerekli.
Operatör'ü değiştir, bende Vodafone'dan memnun değilim, hayatımda ilk kez 18 yaşımda faturalı telefon aldım oda Vodafone'du. Başta ucuzdu ardından dakkaların fiyatları yükseltdiler. Ucuz diye insanları tavlıyorlar ardından zam üstüne zam Allah şu vodafone'nun belasını verir inşallah!