Telefonunuzda hangi operatörün hattını kullanıyorsunuz, memnun musunuz?

Turkcell kullanıyorum, gerçekten memnunum. Vodafone hattı olan birinin hiç çekmediği yerde full çekiyor, cidden helal. Ama paketleri diğer hatlara göre bir tık pahalı olabilir.
Telefonunuzda hangi operatörün hattını kullanıyorsunuz, memnun musunuz?
Telefonunuzda hangi operatörün hattını kullanıyorsunuz, memnun musunuz?
Cevapla