https://www.youtube.com/watch?v=QiKK7ULsqXk
Ben bunu kullanıyorum. Güzel tavsiye ettiğiniz zil sesi olabilecek şarkılar varmı?
Ben bunu kullanıyorum. Güzel tavsiye ettiğiniz zil sesi olabilecek şarkılar varmı?
bir ara işler güçler jenerik müziğiydi şu anda tsubasa nın jenerik müziği
:)))
helal kardeşim +1
oo captan tsubasa :)
Bu gayet güzel.
Hem çok ses çıkarıyor hemde çok sevdiğim bir şarkıdır.
güzelmiş :)
çok seviyorum bunu kullanıyorum :-)
çok değişik bir sesi var ama çok hoş ya. beğendim melodiside harika indireyim ben bunu ):teşekkürler dostum
rica ederim queen çok iyidir onun bütün şarkıları süper en meşhuru da budur bilirsin belki
https://www.youtube.com/watch?v=O71fetlkCZo
Queen - We Are The Champions
rica ederim bayan :)
Çok enerjik bir şarkı :) Güzelmiş, teşekkürler
Cevap
20Cevap
aşk yaşıyorum bu şarkıyla resmen:D
çok iyi ya:D
olurmu olur
güzel parça ama zil sesine uygun mu :)
ben de bu :D
helal olsun adam şarkıyı söylerken titremedi bile :D
şaka maka sesi çok özel ve güzel
@garibcocuk adamın verdigi emege ve sesine bakıyorum gerisi benim için önemli degil :)
Jason Statham'ın "Tetikçi" filminde telefonunda çalan melodi..
hangisi o? atabilirmisin merak ettim
duyuluyormu ki? ben duymam bu müzikte
tam böyle değil zaten nissan qashqai reklamındaki gibi orta kısım
https://www.youtube.com/watch?v=FhHHC7TcgIo
bak bu süpermiş. bunu kesip yapmak güzel olur bir deneyeyim :) eyvallah
Bende ki bu,
OMG güzelmiş indirmem lazım eyvallah :)
Kuş sesi reis cübbeli Ahmet hoca sağolsun... Çok süper gerçi namazda rahatsız etmeyin özelliğini açıyorum ama yine de her ortamda gidiyor... Huzur veriyor
anlıyorum bir bakayım :)
Linkin Park- In the End. :D böyle insanlar korluyor falan hoş oluyor yani :D
bakayım teşekkürler :)
umut kaya yine döktürmüş :D
gayet hoş :)
sagol kardeş seninkide süper ama bana ters metal işleri :)
metal sevmiyorum ama melodisi hoşuma gidiyor :)
Skillet-Hero
yalnız bu skillet hero değil? yalnış link :)
Bu benimkide :D
ciddi olamazsın :D
hahahaha
Telefonum her daim sessiz moddadır.
Zil sesim yok dolayısıyla.
T40 oldugu icinin turkcelin sarkisi caliyo burdan bulursam bende yaparim
takipte kal o zaman :)
Imagine Dragons- Radioactive ^^
uu süper :)
baktım ki, indirdim bile :)
selana gomez love you like a song
müzik güzel ama daha canlı birşey yok mu :(
ozan doğulu şebnem ferah sözlerimi geri alamam :D
Bakayım bir teşekkürler :)
Mehmet günsür eylül aksami
kullandım gayet güzel duruyo :)
Evet:)
Skrillex- make it bun dem
güzelmiş :)
Cendere 😄😄
bir bakayım
Akcent - Kamelia
bunuda ekledim listeme :)
Amelie soundtrack- yann tiersen
bir önceki müzigim buydu. çok dinlendirici :) hoştur
Evet öyle ben de yeni yaptım sayılır. Açasım gelmiyo çalarken :D
Jeff Loomis-miles of machine^^
hoşmuş bunuda listeme ekliyeyim :)
Uğur baş-ölüme beş kala
micheal jackson- smooth criminal
Samsung over di heralde #)))
kendi orjinal parçasımı
hayırlı olsun :) Z2 tercih edeydin keşke samsung pek tavsiye etmiyorum 3 yıl kullandım :)
Kullandım 2 ay tavsiye etmiyorum pek, çok sorunu var :)
Over the Horizon
kullandım hoş :)
dınınınınını dınınını dı nı nı nı nııııııııııı
hahaha eskiden kullanırdım güzel :)
klasik iphone zil sesi
anladım :)
Eski tlf zil sesi
ne o?
Dombra
onu kullandım hoş olmuyor pek :)
ıf you feel my Love
çok hoş :)
Criminal britney (remix 2014)
tarzım değil ama hoşmuş :)
Vakana *-*
o ne
https://www.youtube.com/watch?v=WmfqvcUqg3c#t=3740
Al la sahnesiyle beraber :D
Plevne Marşı <3 .
Normal iphone zil sesi :D
Senede bir gün
Samsung over
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar