Telefonunuzun zil sesi melodi mi yoksa sevdiğiniz bir şarkı mı?


Zil sesi olarak ya telefonun kendi melodisini kullanırız ya da sevdiğimiz bir şarkıyı yaparız.
Peki siz hangisini kullanılıyorsunuz?
Şarkıysa, burada da paylaşırmısınız?
Ben sevdiğim bu şarkıyı kullanıyorum zil sesi olarak. 3.04 - 3.34 saniye aralığında ki kısmı.



Telefonunuzun zil sesi melodi mi yoksa sevdiğiniz bir şarkı mı?
Telefonunuzun zil sesi melodi mi yoksa sevdiğiniz bir şarkı mı?
Cevapla