Yeni telefon almamak için kendinizi nasıl avutuyorsunuz?

6s kullanıcısıyım. 1 senedir kullanıyorum. Ekranda leke çıktı ama hala çalışıyor. Batarya hariç sorunu yok. Yeni telefon almayı düşünürken bi telefoncu arkadaşıma danışayım dedim, kırılmaz ekran vardı üstünde, biraz çatlak tabi. Onu çıkarıp baktı, sonra böyle kullan dedi (jelatinsiz). Ekranı da koyu yaptım değişiklik olsun diye. Sanki 1 senedir bu telefonu kullanmıyormuş gibi hissettim, ve yeni telefon almış gibiyim şu an. Telefon almaktan vazgeçtim. 30 bin de versem yine aynı kişiyi arayacak, ekran koyulaştırmayı ve jelatinsiz kullanmayı tavsiye ederim. Bende işe yaradı
Yeni telefon almamak için kendinizi nasıl avutuyorsunuz?
Cevapla