Ben bilgisayarsız asla yapamam. Oyun geliştirirken ve oyun oynarken aşırı kullanışlı oluyor. Zaten teknoji gelişti artık herkesin elinde bir laptop bir masaüstü bilgisayar bulunmakta. Sizin için şu teknolojik alet olmazsa yaşayamam dediğiniz bir şey var mı?
//Fotoğrafta ki benim odamdır. 😊
Hangi teknoloji hem hayatınızı kolaylaştırır hem de "O olmadan yaşayamam!" dedirtir?
Arabam kesinlikle. İşe onunla gelip gidiyorum. Alternatif araçlar beni çok zor duruma düşürür. Benzin fiyatları uçsa da arabam canım arabam. #BenVarım#KızlarBirAdımÖne
Kızı bulmam çok zor. Ama annesi ölmüş babasıyla yaşıyomuş. Odasını da annesinin ölümünden gelen parayı biriktirip mi ne yapmıştı. Hiç unutmam bak bu hikayeyi. Odasını da.
Chrome : En iyi tarayıcı benim İnternet : ben olmadan siz bir hiçsiniz Bilgisayar : ben hayatı büyük oranda kolaylaştırıyorum Elektrik : Çok konuşmayın isterseniz 😂