Sizin telefonu alıp taa geçmişinize kadar okur muyuz yoksa hemen her şeyi siliyor musunuz? 


Eğer okumaya gerek duymuyorsam kalabalık yapıyorsa silerim ama bazen öyle mesajlar oluyor ki hep kalsın istiyorum. Buradaki dm kutumda bile oldu :D ss de almadım uçtu gitti
Cevap
8Cevap
Ben telefonumdaki aramaları bile siliyorum benimki takıntı sevmiyorum fazla çöp gibi duran yazıları aramaları
silmem saklıyacak bir şeyim yok isteyen dilediği gibi baksın utandığım bir şey yok.
Nedensiz yere silerim çünkü alışkanlık gibi oldu bende bu durum...
Telefonu aldığimdan beri duruyor ne işime yaracak onuda bilmiyorum 😅
boşa yer kaplıyor ama yine de silmedim diyorsun sdf
Siliyorum. Başkalarının mesajlarımı okumasını istemem.
Hayır ßilmiyorum duruyor kendi kendine gidiyor
kirk yilda bir toplu siliyorum
Pek salladığım bir durum değildir.
Hayır silmem kalır öyle.
Telefonu alsan bile açamazsın 😂
Silmiyorum
Silmiyorum
Silmem
Evet siliyorum
Her zaman silerim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?