Tüm sosyal medya hesaplarınızı kapatsanız bunalır mıydınız?

Eskıden ınsta bagımlısıydım resmen. Fakat hem gece hayatını tamamen bırakmam hem de alıskanlıklarımı degıstırmemle bırlıkte eskı cevremle de alakamı kestım. Onceden de 6 ay kapatmıstım fakat acınca yıne aynı oldum gece gezmeye basladım. Eskı svglm yazdı ettıı onla barıstım derken butun cabam bosa gıtmııstı. Asıl sebep gecmısım zaten. Oyle bı yasantı ıstemıyorum... bı yandan da acaba cag dısı mı yasıyorum dıyorum Şu an kullanmayan nadırdır. Hatta hattımı da degısıyım dıyorum bu yaz. Kımse ulasamasın.
Tüm sosyal medya hesaplarınızı kapatsanız bunalır mıydınız?
Cevapla