Şöyleki keşfetten bahsediyorsundur bildiğim kadarıyla baktığın ilgili içerikler keşfetine düşer bizim ilgilendiğimiz alanlar ağırlıklı oluyor ilk bunu açıklamak istedim. Cevaba gelmek gerekirse kastı bir şey yoksa bu haram sayılmaz. Ama biliyorsun ki girdiğinde göruceksin bu GÖZ ZİNASINA girmek istemiyorsan mümkün mertebe girmemek daha iyi.
benim ilgi alanım zaten temiz içerikli. beni yanlış anlamayın biraz saf biri olunca böyle şeylerin olmasına çok şaşırdım defalarca şikayet ettim olmadı! İçimden bir ses iyi insan böyle olmaz diyor! 😢😢
anlıyorum. benimle ilgisi olmayan bir şey soracam. biride bu hesaplara giriş yapıp şikayet etmiş elbette'ki görmüş ama kötü niyetim yok diyor! kendinden nefret ediyor. nasıl bakabildim diye.
Sacmala neden nefret ediyorsun ki en normal yaşların ayrıca o yaşlarda bazı şeyleri açıp izlemen lazım neyin ne olduğunu bilmen lazım kadın ve erkek vücudunu hormanlarini ve bunların işleyişini eğer bunları bilmeyip içine atiyorsan herşeyi yanlış yapıyorsun
birde ben orta düzey anksiyete hastasıyım bilincim bazen yerinde olmayabiliyor. yani böyle şeyler görmüşüm görmemişim sonradan hatırlıyorum. sizinde vaktinizi aldım kusura bakmayın! çok takıntılıyım rahatsızlığımda var.
sadece takıldığım nokta ben nasıl böyle şeylere bakabildim neyim var ben böyle bir insan değilim diye. psikologa da gitmeyi düşünüyorum son zamanlarda darmaduman oldum. psikolojik rahatsızlıklar gerçekten zor.
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > 18-19 yaşları arasındayken instagram gördüğüm kötü içerikli hesaplar vardı bu göz zinası oluyor mu? ama kastten değil?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şöyleki keşfetten bahsediyorsundur bildiğim kadarıyla baktığın ilgili içerikler keşfetine düşer bizim ilgilendiğimiz alanlar ağırlıklı oluyor ilk bunu açıklamak istedim.
Cevaba gelmek gerekirse kastı bir şey yoksa bu haram sayılmaz. Ama biliyorsun ki girdiğinde göruceksin bu GÖZ ZİNASINA girmek istemiyorsan mümkün mertebe girmemek daha iyi.
hesaba erişip şikayet ettim. ama asla kötü niyetim yok!
Anladım kasıtlı bir şey olmadığından bir şey olmaz
hesaba giriş yaptım bu bile beni kötü hissettirdi. birde ben anksiyete hastasıyım.
Saçmalama ona kalırsa dışarıda bir erkeğe ikinci kez baktığında da göz zinası oluyor çok takılma
o da var tabi. ama hesaba giriş yapıp şikayet ettim. onaylanmadı. birde ben anksiyete hastasıyım.
Çok takılma böyle şeylere sen dikkatini farklı şeylere ver
benim ilgi alanım zaten temiz içerikli. beni yanlış anlamayın biraz saf biri olunca böyle şeylerin olmasına çok şaşırdım defalarca şikayet ettim olmadı! İçimden bir ses iyi insan böyle olmaz diyor! 😢😢
Saçmalama canım ona kalırsa tv de her dizide sevişme sahnesi var ülkece dinden mi çıktık
anlıyorum. benimle ilgisi olmayan bir şey soracam. biride bu hesaplara giriş yapıp şikayet etmiş elbette'ki görmüş ama kötü niyetim yok diyor! kendinden nefret ediyor. nasıl bakabildim diye.
İstersen yanlışlık istersen isteyerek bak sonuçta senin nefsin ve arada nefs böyle şeyleri ister
yorumladığınız için teşekkürler. kendimden nefret ettim. ama Allah kalbimi biliyor sonuçta o zaman 18-19 yaşları arasındaydım.
Sacmala neden nefret ediyorsun ki en normal yaşların ayrıca o yaşlarda bazı şeyleri açıp izlemen lazım neyin ne olduğunu bilmen lazım kadın ve erkek vücudunu hormanlarini ve bunların işleyişini eğer bunları bilmeyip içine atiyorsan herşeyi yanlış yapıyorsun
birde ben orta düzey anksiyete hastasıyım bilincim bazen yerinde olmayabiliyor. yani böyle şeyler görmüşüm görmemişim sonradan hatırlıyorum. sizinde vaktinizi aldım kusura bakmayın! çok takıntılıyım rahatsızlığımda var.
Yakın zaman da psikologa git en azından rahatlarsın
sadece takıldığım nokta ben nasıl böyle şeylere bakabildim neyim var ben böyle bir insan değilim diye. psikologa da gitmeyi düşünüyorum son zamanlarda darmaduman oldum. psikolojik rahatsızlıklar gerçekten zor.
Hem psikoloji rahatsızlığın olduğunu söyleyip hemde gitmek istemiyorsun çok garip. Bazen ruhunda tedaviye ihtiyacı olur
bugün psikiyatriste gittim. psikologa yönlendirdi yerinde değildi bana ulaşacaklar sizce şu suçluluk duygusundan nasıl kurtulabilirim?
Bunu ben bilemem
Nasıl baktığın önemli anlık görülen şeyler zinaya girmez ama içeriğine girip incelediysen sıkıntı oluşturur ama görüp direk gectiysen sorun yok 😌
içeriğe giriş yapıp hesabı şikayet ettim. onaylanmadı
Görüp başını cevidrdiysen siknti yok ama bile bile baktkysa... A
hesaba erişip şikayet ettim. ama onaylanmadı
Göz zinasindan hepten kaçinamazsin ki
Ozaman biz gün boyu zina işliyoruz
Göz zinası olduğunu bilmiyordum.
Bisey olmaz... Rahat ol.😀
kendimi suçlu hissediyorum. niyetim kötü değil! şikayet ettim!
bir şey olmazz...
nasıl? görmüşlüğüm de var kendimden nefret ediyorum. beni yanlış anlamayın sanki bilincim kapanıyor
takmayın kafanızı bir şey olmaz... sonuçta görmek büyük günah değil hatta daha büyük günahları önlemek için teşvikte edilir...
niyet önemli
ama kötü niyetle bakmadım! hatta hesabı şikayet ettim. Onaylanmadı
tamam sakin ol geçti..
oolur *
kendimi suçlu hissediyorum. ve anksiyete hastasıyım ama kötü niyetle değil!