Baya o. Gibi görüp hakaretler etmisti bu p*c gelmis kac ay sonra naber yaziyor bende biktim böyle pclerdeb kimseyle konusmuyorum artik ciddi olmayan kimseyle muhattap dahi olmucam herkes * icin yaklasiyor artik böyle olucam !
Güncellemeler
+1 yıl
hadi ordan gidin istek atmayin oc kardeşim
Güncellemeler
+1 yıl
Gizlenmeyi unutmusum kardeşim beyinliler
Sirf * icin yazan birine cvplarim agirmi olmus yerindemi?
Bana o muammelesi yapmisti yataklik düsünüyordu böyle düsünene küfür yagdiririm hata bir gün yazmadim duye buna 2 saat felan kimle yattin ettin muamelsi yapti birsürü küfür etmisti
Demek istediğim şu; ne kadar kötü bir şey yapmış olursa olsun sen kendini bozmayacaksın. Hadi o rezil bir insan, sende mi öyle olacaksın? Aksine kendini bildiğin için onu silip hayatına devam edeceksin ama başını da eğmeyeceksin. Bu şekilde küfürler savurmak her ne kadar seni rahatlatsa da, karşındaki insanın nezdinde kendini daha da aşağıya çekmiş olursun.
Böyle hissetmek hayatı senin için daha kötü yapmıyor mu? Neden öfkeli olduğunu bulup en kısa sürede çözmeni öneririm. Üzüntü kadar öfke de kalbe zarar. Sevenlerini üzmemek için kendine iyi bakmalısın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gereksiz tepki vermişsin. Engelleyip yoluna bakabilirdin.
Anlasin tepkimin ne oldugunu diye yazdim
Normalee böyle degildim ama aerik böyle
Seviyeni düşürme.
Böyle seviyemi düsürüyorum?
Maalesef. Yani şu kullandığın kelimelere bir baksana. :/
Bana o muammelesi yapmisti yataklik düsünüyordu böyle düsünene küfür yagdiririm hata bir gün yazmadim duye buna 2 saat felan kimle yattin ettin muamelsi yapti birsürü küfür etmisti
O yüzden
Demek istediğim şu; ne kadar kötü bir şey yapmış olursa olsun sen kendini bozmayacaksın. Hadi o rezil bir insan, sende mi öyle olacaksın? Aksine kendini bildiğin için onu silip hayatına devam edeceksin ama başını da eğmeyeceksin. Bu şekilde küfürler savurmak her ne kadar seni rahatlatsa da, karşındaki insanın nezdinde kendini daha da aşağıya çekmiş olursun.
Hmm öylemi diyorsun hersey icinmi geverli bu
Tabiki. Öfke problemin falan yok dimi? :)
Var son zamanlarda
Böyle hissetmek hayatı senin için daha kötü yapmıyor mu? Neden öfkeli olduğunu bulup en kısa sürede çözmeni öneririm. Üzüntü kadar öfke de kalbe zarar. Sevenlerini üzmemek için kendine iyi bakmalısın.
Bosta kalinca yazan bi a* delisine az bile demissin engelle direk gereksiz iletisime gecmissin
Aynen 💕 öyle
👏❤
Yok normal. Beyni sadece o iş için çalışıyorsa tepkin çok doğal
boş ver boyle insanları. Sen almanyaya beni aldır erkek gibi erkek görsün gözün
Istemem almanya icin geliceksen sende yarin orspu yerlerini kesfedip pic olursun
Nolurmus Almanya icin gelirsem. Alın terimle calisir kazanır evime er olurum.
Olmassin inanmiyom hdjd
Pasaportün ekran goruntusunu atiyorum ozelden sen davetiye isini hallet 😁
Numarayı sen vermişsin diyo
Desin yazma dedim
Yüzsüzlük yapmış
Konu ne biliyormusun hic böyle tepki vermem bana yürüyenlere bile ama artik böyle
Daha önce terkedip boşta kalınca geri mi geldi
Bana o muammellesi yapmisti konusmustuk sirf yatak icin ugrasiyordu yazmadim birdaha oda yazmadi simdi yazdi iste
Amacına ulaşamadı diye o. oldun öyle mi
Öyle
Yazık derim çok yazık
Hepsi böyle cogu böyle kaesima cika herkes böyle canisi haberin yokmu hemcinslerinden senin haha
Sadece bir sevgilim oldu belden aşağı bir kelime bile kullanmadim
Sap kalınca yazar tabi ya delisi dkdgaajsj
bu numaranı niye verdin ona?
Hatirlamiyorum baya oldu 10 ay felan
İnşallah hakkında iyi şeyler olur
Sagol amin