Hastane içerisinde bir birim veya serviste çalışırken. İdare tarafından bir yerde gorevlendirilip nöbet yazdırılması. Bunun tümden kalkmasını isticem. Bi de yüzde 20 nin tümden kaldırılmasını isticem. Çünkü 12 ay var. 1000 çalışan varsa. Yılda hiç alamayanlar olur.
Bunu yazsam. Sağlık bakanlığı uygulama ihtimali var mı
Yeni benim cimere yapacağım istekler bi anlam ifade etmez. Boşuna göze batarim. Hatta hastane beni varoş mahallere sürgün edebilme ihtimali var. Yazacağım istek düzeni değiştirmez. Öyle mi
Saol yaaa. Ben buraya yazmasaydim. Duzecektim kelimeleri. Ve hiçbir sey ifade etmicekti. Neyse bardağın dolu tarafından bakim. İnşallah her yerde adalet olur.
İnşallah ya hastanede kim kime iyi yalakalık yaparsa gidiyor bende hastanede çalışırken öyle idi lan diyprum ablamı istrmeye gelecekler şu nöbeti sonraki haftaya aktar yok olmaz öyle mi o zaman dedim gittim rapor almıştım acilden 🤣
Hastane içerisinde bir birim veya serviste çalışırken. İdare tarafından bir yerde gorevlendirilip nöbet yazdırılması. Bunun tümden kalkmasını isticem. Bi de yüzde 20 nin tümden kaldırılmasını isticem. Çünkü 12 ay var. 1000 çalışan varsa. Yılda hiç alamayanlar olur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gidiyor diye biliyorum yanlış da olabilir. İyi araştır başına iş alırsın.
Gider muhakkak dikkat et
Ama şikayet değil. İstek
Sonuçta şu kişi bu istekleri bulunmış diye baş hekime ya da müdüre gider
Peki sence alemin delisi altına yazdıklarımı değerlendirip uygular mı sağlık bakanlığı
Anlamadım
Hastane içerisinde bir birim veya serviste çalışırken. İdare tarafından bir yerde gorevlendirilip nöbet yazdırılması. Bunun tümden kalkmasını isticem. Bi de yüzde 20 nin tümden kaldırılmasını isticem. Çünkü 12 ay var. 1000 çalışan varsa. Yılda hiç alamayanlar olur.
Bunu yazsam. Sağlık bakanlığı uygulama ihtimali var mı
Zannetmiyorum hastanenin cevabı orada elemanım eksikti bu elemanda bulunduğu birimde fazla idi takviye olarak gönderdim oldu bitit yani
Peki şöyle yazsam idare ne cevap verir. Müdür samimi olduğu isimleri yüzde 20 ye yazdırıyor. Samimi olduğu isimlere nöbet veriyor. Buna ne der idare.
İt iti ıstırmax sözünü kullanayım sana
Yeni benim cimere yapacağım istekler bi anlam ifade etmez. Boşuna göze batarim. Hatta hastane beni varoş mahallere sürgün edebilme ihtimali var. Yazacağım istek düzeni değiştirmez. Öyle mi
Yüksek ihtimalle
Saol yaaa. Ben buraya yazmasaydim. Duzecektim kelimeleri. Ve hiçbir sey ifade etmicekti. Neyse bardağın dolu tarafından bakim. İnşallah her yerde adalet olur.
İnşallah ya hastanede kim kime iyi yalakalık yaparsa gidiyor bende hastanede çalışırken öyle idi lan diyprum ablamı istrmeye gelecekler şu nöbeti sonraki haftaya aktar yok olmaz öyle mi o zaman dedim gittim rapor almıştım acilden 🤣
Sen de mi saglikcisin
Tıbbi sekreterdim
Ben de tıbbi sekreter im. Şimdi nesiniz
En son radyoloji raportörü idim istifa ettim
Şimdi nesin
Elektrikçi
Elektronik mühendisliği mi
Yok bildigin elektrikçiyim
Devlet memurluğunu bırakıp elektrikçi mi oldun
İstifa ettim o zaman taşeron dum
cimere yazman hiç bişi ifade etmez
Nasıl bir şey ifade etmez.
onu yönetim karar verir yönetime iletin cimer karısmaz buna
tamam ben bunun değişmesini isticem. Yukarda yazdım. O yazdıklarım bir şeye ifade eder mi. Bi bakar mısınız
alemindelisi altına yazdıklarım
Ne konuda yazacaksın
Hastane içerisinde bir birim veya serviste çalışırken. İdare tarafından bir yerde gorevlendirilip nöbet yazdırılması. Bunun tümden kalkmasını isticem. Bi de yüzde 20 nin tümden kaldırılmasını isticem. Çünkü 12 ay var. 1000 çalışan varsa. Yılda hiç alamayanlar olur.
Memurmusun
Evet
Bence yapmaz