Kimlik, ehliyet için biyometrik fotoğraf lazım ama nedense olduğumuzdan daha çirkin çıkıyoruz neden? Bu olayın sizce teknolojik olarak bi özeti var mı?
Biyometrik fotoğraflarda neden çirkin çıkıyoruz, sizin biyometrik fotoğraflarınız güzel mi?
Ben tüm fotolarda reeldekinden kötü çıkıyorum. Fotomu beğenen net beni beğenir fjdhd biyometrik foto çeken yere bağlı olarak da değişiyor. Ben tekrar yenilemeyi düşünüyprum fotoğrafımı.