Instagram'da fotoğraf paylaşmanın egoistlik olduğunu düşünüyorum, yanlış mıyım?

Kendini o kadar iyi görüyosun ki kendi görüntülerinden oluşan bi profil açıyosun. Hep sen varsın profilde, başka hiçbir şey yok. Fan sayfası gibi ama daha beteri; çünkü yöneticisi sensin... Tüm arkadaşlarına ne kadar güzel/yakışıklı olduğunu göstermeye çalışıyosun falan. Girip girip bakıyosun nasılım diye. Biraz egoist ve narsistçe değil mi?
Instagram'da fotoğraf paylaşmanın egoistlik olduğunu düşünüyorum, yanlış mıyım?
Cevapla