Nasıl bir telefon kılıfı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
Ben böyle yüzüklü bir kılıf aldım ama yüzüğü bozuldu zamanla.. Kaliteli bir şeye benziyordu ama değilmiş..Telefon büyük olunca uzun süre elimde tutmak için yüzük işe yarıyordu.. Tekrar aynısından almak istemiyorum.. Daha kaliteli bir şey düşünüyorum..
Sizin kılıfınız nasıl?
#Vesselam
Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🔥
Nasıl bir telefon kılıfı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
Düz siyah ve şeffaf olmak üzere 2 tane kılıfım var. düz, gösterişten uzak ve tutma kolaylığı sağlayan kılıflar tercih ettiğim ve öyle ediyorum. memnunum.