Apple Türkiye’nin resmi internet sitesinde yayınlanan listeye göre iPhone 13 serisi başlangıç fiyatları 14 bin 799 TL’ye (mini modeli) düştü. Serinin standart modeli, 16 bin 299 TL’ye satılırken; iPhone 13 Pro cihazını 21 bin 499 TL, iPhone 13 Pro Max ise 23 bin 999 TL fiyat etiketi ile satılıyor. İşte tüm Apple ürünlerinin eski ve yeni fiyatlarının karşılaştırması…İşte tüm Apple ürünlerinin eski ve yeni fiyatlarının karşılaştırması…
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Apple Türkiye'den indirim kararı: iPhone fiyatları biraz olsun ucuzladı. iPhone almayı düşünüyor musunuz ?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Düşünmem. Ama daha da çok inerse belki bu yıl icinde oğluma almayı dusunebilirim. Yaptığı işten dolayı çekim kalitesi iyi bir cihaza ihtiyaci oluyor.
anlıyorum iyi cihazlarda uçmuş biraz düşmesi lazım
Aynen.. Piyasalar yangın yeri gibi
Reis doları iphone alın diye mi düşürdü size yazıklar olsun cidden 10 bin de olsa verilmez yerli malı vestel alın.
General mobile alsak reyiz
iphone dan daha iyi 3 -4 bin
Haklısın reyiz
Bu kadar pahali telefonlari neden alirlar ki.
Yazik bunlara verilen paralara. Gercekten tüm özelliklerini ful kullanabilen kac kisi var acaba.
Valla zevk meselesi de yine de her özelliğini kullanan azdır bunların tacı
Tabi
11 pro Max kullanıyorum 512 GB 14 çıkarsa alırım belki
Valla iyi para şu an da bunlar ama 14 te çıkar bence her sene çıkıyor
Ben yurtdışındayım ya rahatlıkla alırım hiç zorlamaz beni
13 e geçmemişsin ya direk 14 alacan o zaman
Evetb😂 Yeni çıkan neyse onu alırım niye 13 alayım ki. 🤣
13 eski değil ama en yeni seri değil mi 14 çıkmasına var
Aslında yenisini alırdım ama ben şu ankini çok seviyorum rengi çok hoşuma gidiyor uzay yeşile şimdikilerin rengi gerçekten çok kötü
14 te uzay yeşili olursa alırsın artık
Olabileerr
Param yok. Olsa da o kadar pahalı telefon almam. PC kasası toplarım daha iyi
Ona çok iyi sistem toplanır
Tabi ki öyle. Yazık günah telefona verilen o paraya.
Bizim için yine büyük para reis.
Bütçesi olana hayırlı olsun. 😃
Eskiden iphone bir şahin parası indi en azından biraz kırpmışlar :D :D
iPhone şirketi bile bize acıdı bu adamlar alamazlar biraz indirim yapmak dediler yinede gine alamıcaz 😂
Adamlar kısa aralıklarla iki kere zam yaptı hocam bu sefer indirim yapmışlar :D
Bakmışlar bunlara nekadar zam yapsak bile alan yok bari fiyatları düşekdemişler bize tuzağa düşmek diye olta attılar ama kendileri yakalandı 😂
Daha düşürsün 5 bin olsun alalım
iPhone düşürürse bizimkiler vergi sayesinde onu gine 12 bine satarlar 😂
Devamında yükselir mi dersin
Kur yine değişti artış olabilir yine de bilmiyorum zaman gösterir ama zarar etmezsin iphone benzeri bir cihaz alırsan
Birazda indirim yaparsa belki
Biraz daha inmesi lazım aynen Türkiye de
düşünüyorum ama daha böbrek satıcam :D :D
Biraz daha ucuzlasim dalak ile çözülür