Bilgisayarımı her açtığımda wifi simgesi kayboluyor, çözümü nedir?

Şu alt tarafa görev çubuğu mu ne deniyor tam bilmiyorum ama her açtığımda kayboluyor oradaki simgeler, şarj, bluetooth vs. hepsi yok oluyor. Görev yöneticisini yeniliyorum düzelmiyor, başlata bile basamıyorum fare yok kum saati çıkıyor sürekli. Ctrl + alt + del'den bilgisayarı yeniden başlatıyorum öyle de düzelmiyor, yine ctrl+alt+delden wifi simgesini buluyorum ama oradan da bağlayamıyorum kyk neti olduğu için oturum açmam gerekiyor. Daha taksiti bitmedi bana bir çözüm bulun ya. :(
Bilgisayarımı her açtığımda wifi simgesi kayboluyor, çözümü nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Görev çubuğunun kilitlenin yanında tik işareti var nasıl kapatcam onu
Güncellemeler
+1 yıl
AppxPackage Microsoft. WindowsStore). InstallLocation '\AppxManifest. xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest yazıp ENTER tuşuna basın. İnternette bu kodu gördüm görev çubuğu içinmiş, yazıp yeniden başlatın diyor olmazsa dönücem tekrar
Bilgisayarımı her açtığımda wifi simgesi kayboluyor, çözümü nedir?
Cevapla