Böyle bir servis açılsa, arar mısınız? Yoksa benim böyle sorunlarım yok mutluyum mu diyorsunuz? :) 


Cidden dertli insanımız çok var düzgün kullanılsa çokta işe yarayabilir böyle tecrübeli ve anlayışlı psikologlarla falan ama trollerden, sevgilisinden ayrılan kekolardan, açıp küfür eden ergenlerden geçilmez ondan eminim türkiyede olmaması gereken bir kuruluş
Zaten "Alo dert anlatma servisi var" son nefesine kadar bu servisi ücretsiz, sınırsız bir şekilde kullanılabilirsiniz. Üstelik dertlerinize çözüm buluyorsunuz, sorunlarınız geçiyor ve mutlu oluyorsunuz.
Numarayı sizinle paylaşayım ama aramızda kalsın, numara: DUA 🙂
Sevgilim yok diye derdimi anlatsam, karşımdaki dalga geçer gibi gülerse veya konuşursa, bir daha o numarayı aramam. Sadece ekonomik sıkıntılar yaşarsam arardım.
Derdini dertsize açma algılamaz derdide olsa umursamaz başkasını hor görür kendini yüksekte görür derdi veren Allah sa sen kime şikayet ediyorsun ey gönül
Cevap
22Cevap
Ben pek dert paylaşan birisi değilim, aramam.
Fiyatı ve güvenliğine bağlı. Kayıt alınmıyor ve beleşse günlük yarım saat kafi, eğer küfür serbestse de 10 dakika yeter de artar.
İyi 10 dakikada halledebiliyorsan xjddj
Hızlı konuşurum 😃
Karşımdaki kişi benim derdimden anlamaycaksa ne diye anlatayım? Nasreddin Hoca hesabı benim halimi doktor değil eşekten düşen anlar.
Belki dinleyecek olan kişi de düşmüştür eşekten? Sen aradığında bir kategori seçersin o derdi yaşayan birine bağlarlar?
Araya Bi trendy#l reklamı sokarlar oda kursağımızda kalır 😂
Premium alacaksın o zaman sdfsd
Beni oraya işe alırlar bence :”gel bakalım sen ne güzel dert dinliyorsun, dertliyi çekiyorsun” diye
ahaha çok çekme bunalırsın sdf
Aramam. Derdim olmadığından değil, paylaşmayı sevmediğimden.
Ara, derdin olduğundan değil, öylesine ara, serviste ben olayım sdg
Ne güzel olur aslında düşünsene seni yargılamadan sadece seni dinliyor. Hep ararım ben 😂
o kadar çok sıkıntın var yani dfd
Yani😂
Benim derdim yokturr ha (allaha sukur deyim de kendime nazar degdirmeyim) aramam o yuzden. Her serde bir hayir vardir olayina inandigim icin dert yanmam kolay kolay🌼
Anlatırdım herhalde ama bilemiyorum ben kolay kolay kimseye güvenmem heleki karşımdaki bilmedigim site numara vb ise ama bu hattı devlet açarsa da cok güvenemem zaten devlete hiç guvenmem aslında herşeyi kaydederler kısaca kimseye güvenmediğim için yine kendimle dertlesirdim
Ben dedimi tanımadığım birine anlatsam zerre rahatlamam tanıdık olacak ki senin duygularını hislerini anlayabilsin
Saatte bir arar canımı sıkan her şeyi anlatırım. Sonuna kadar kullanırdım bu servisi 😂👍🏻
Her kötü hissettiğimde anlatırım, en azından bizimkilerin başını ütülemem😂
Ben derdimi Allah ile paylaşıyorum sonra her şey yoluna giriyor..
- 20 yılda 1 (ararsam)
- Evet, ararım: Dolup da taşamadığım bir gün gelirse ararım.
ayda bir arasam
onlar kendi dertlerini anlatmaya koyulur
klasik bu djhsdj
Benim sorunlarım yok ama insanlara destek olmayı seviyorum. İtinayla dert dinlenir 😎
Öyle bi dostum var bi sorun varsa 5 saatten fazla konuştuğumuz oluyor
Hiç aramam, derdimi beni tanımayan insanlara anlatmam
Sorun çözümlemek en büyük hobim çalışan olarak başlayabilirim 😊
Aramam derdimi kime anlattiysam ordan bicakladilar beni kimseye anlatmam
Günde bir haftada 1 değişir kanka geleceği göremeyiz dert olunca
Düşünsene anlatıyor anlatıyor adam derdini
Takma ya geçer diyp kapatıyorlarmış😂😂
ücretsiz olursa öyle olur sdfsd
Ücretli olursa da lütfen bekleyin cart curt yok operatörü bağlanmak için 1 tuslayin bilmem nee amaaan insanın derdi varsa derdini unuttururlar
e o zaman işe yaramış olur :d
Diyorum ya gerek yok bu tür sacamaliklara psikologlar var da ne ise yariyor adam benim pisikolojim bozuk mu ki ben psikoloğa gideyim diyor sanki her gidenin kafası bozuk
ben aramam da komşum arar gund e20 kez
ahahah komşun arar demek dsf
valla iyi olur ben de rahat ederim..😆
ne kadar da bir mi ararim tabiki hic kapatmam 😅
o kadar var diyorsun yani dsfds
oyle 😂
niye hayrola sdf
insan = dert
Var ki öyle bi servis :)))
bu servisin başında ben varım ama o yüzden benm servisimden bahsediyoruz :))
Hı sence arar mıydım😂
yok sende dert ne arar :D dfgh
Aa böyle mi düşünüyorsun
Arar mısın? :D sana soralım o zaman
Mesele aramaktan ziyade benim ordan bakınca dertli mi dertsiz mi duruyor olmam.😅
E tamam aramayacağına göre dertsizsin, arasan sorumuzda dertliler arar demiştik :D
Bence adamı bıktırırım engellersin sen😂
aaa tesüfler ederim olur mu hiç öyle şey, neden yapayım öyle :D deneyelim dsf
Üşenirim konuşmaya😅
senden bir halt olmaz şu an anladım bunu ben. D
Halt derken😳
Bir şey olmaz diyeyim hadi, bir yol olmaz diyeyim, bir nane olmaz diyeyim, hangisi olursa artık. D
Ya sen ne biçim dert dinleyicisisin? Hayat seni öyle yormuş öyle yormuş, derdini anlatacak dermanın kalmamış demiyor da🤦🏼♀️
yahu konuşmaya üşenirim diyen adama ne söylenir :D üşengeçlik olursa bir tarafta sadece karşındakini yorarsın başka bir işe yaramaz
Üşenirsem zaten aramam
ben de diyorum ki bir insan karşısındaki ile arayıp konuşmaya bile üşeniyorsa o iş olmaz zaten
Yazmayı seviyorum ben
ona da geç yazıyon :D
Neler çektiğimi bilmiyon ki😂
Yahu bana geç cevap veriyorsan ne çektiğini senin söylemen lazım ki mazeretin olsun. D
Kafam çok karışık yetiştirmem gereken bişi vardı çık kırktmmm
Pekii :)
Şu sıralar hiçbişi yetişmiyo neden
Bilmiyorum o kadarını :)
Tamam gidiyorum😅
Üşenme sakın :D
Ondan değil yeni okula başladım tempo yoğun uyum sağlayamadım😒
Sağlarsın biraz daha sakin al olayları :D
Sürekli yeni görevler çıkıyor biz de insanız ama, tüm günüm yolda geçiyor zaten ne ara çalışcam ben😅
evlat ben de okul zamanı günlük git gel toplam 5 saatten fazla yolda süründüm, bulursun bir şekilde :D
Okulun yanıbasındaki evi kaçırdım ben ona yanıyorum 😂
Tamam yakın bir yerden bul bir tane daha :D
İnş çok istiyorum amin
Mütemadiyen ararım 😅
stalklandığın için ara seen fdsdf
sen var ya sen hain kediii :D
anlıııkk :D
Gün içinde 5-10 kere ararım sanırım. Bizde dert bitmez.
Hiç aramam, dertsiz olduğumdan değil de dert ettirenleri çok sevdiğimden
Canı Sıkılan mutsuz ve morali bozuk olanlar konusup dertlesmek isteyenler mesaj atabilirsiniz...
O servis full bana çalışır.
2 dk derdimi anlatsam adamlar isi birakir
10dk anlatsam adamlar işi bırakır zaten
🤣
Ben ararsam o gün kapatırlar...
Muhtemelen bu hizmeti veren kişi olurdum. :))
Telefonu hiç kapatmam gibime geliyor
İşim olmaz.
Ben yüz yüze konuşmayı severim...
Bir biraya dert dinlenir
Aramam çünkü gerek duymam
Dert dinleme servisiyim
Ay yok hiç aramam uğraşmam 😂
Her gün ararım valla keşke açılsa
Aramam derdimi anlatamıyorum
Ben kendimle konuşurum bu tür durumlarda..
Hiç aramam derdimi anlatan biri değilim.
Aramam diye düşünüyorum
Servis ben olurum parasıyla
Ben dinleyen taraf olabilirim anca
Dert falan anlatmayı sevmiyorum aramam ben..
Aramam bro. Duvara ağaca falan anlatırım
Her gün sonu eve geldiğimde ararım
Rize ise o plaka kullanıcı adının ararsın rizelide dert bitmez dsf
Günübirlik
Hic aramam diyeceksin diye düşündüm bildirim geldiği zaman cd
Hahah 😅😅
Her gün olabilir
ne derdin var hele anlat xd
Ahahha her gün değişen şeyler
o zaman büyük bir problem yok diyebiliriz xddd
dertten aramaya fırsat olmaz diyorlarmış cjdjshs
Ohoo abonesi olurum
Her boş vaktimde arardım
hic kapatmam herhalde gunde 11 12 defa
Her saat başı ararım
Ben aranan olurdum galiba
Hiç aramam.
Ben onları değil onlar beni arardı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?