Çevremdeki çoğu arkadaşım tanımadığı numaralardan gelen aramaları reddederken ben önemli bir şey olabilir diye açıyorum ama genelde reklam falan oluyor.Tanımadığınız numaradan gelen aramaları cevaplar mısınız?Peki sizler yabancı numaralardan gelen aramaları açıyor musunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 616 cevap paylaştı.
Eğer yabancı bir numaran çağrı bekliyorsam (Sipariş, kargo vs gibi) açıyorum. Ama genel olarak açmıyorum. İnternette arattıklarımın çoğunluğunun dolandırıcı çıkması doğru yolda olduğumu gösteriyor sanki. :D
Açarım tabii ki, sonuçta konuşmadan ne olduğunu bilemeyiz ki. Belki acil bir durum, belki şarjı bitti arkadaşın ve yardıma ihtiyacı var. Bunları da geçtim tanımadığımız birisi çıkarsa engelleme diye bir şey var, çok da kasmaya gerek yok yani.