Açıkcası hergüm aktif olarak hiçbirini kullanmıyorum. Zaten Facebook, diğer uygulamalarla yaptığı anlaşmalar gereği neredeyse herkesin zorunlu olarak kullandığı bir platform. Buraya bile girişlerde ekstra xp veriyor. Ya da oyunlara facebook ile girerseniz hesabınız kaybolma riski taşımıyor.
Snapchat’i sadece ara sıra filtrelerini kullanmak için açıyorum. Harici takılmıyorum.
İnstagram’a sürekli fotoğraf atmıyorum ancak en aktif kullandığım orası. Günde en fazla ortalama yarım saatımı geçiyorumdur.
şu an 1 aydır aktif olarak kullandığım tek sosyal platform KS.