Benim Instagram in en çok sevdiğim Yönü Lite Versiyonun da Veri Tasarrufu özelliği Sunması bu cidden internet tasarrufu sağlıyor sonra Sonradan gelen güncellemeler ile artık 20 Fotoğraf paylaşma imkanı sunulması hikaye den müzik ekleme fakat Şöyle ciddi Sorunu var Yapay Zeka Algoritması Gerçekten Rezalet Berbat çalışıyor Çoğu zaman Hesapları Topluluk Kuralları İhlali Nedeniyle Askıya alıp İtiraz edilse dahi hesabı kapatıyor bu Çok kötü Gerçekten Instagram yetkililerin buna çözüm Getirmesi Gerekiyor Kaç Milyon Instagram kullanıcısı bu yüzden emekleri boşa gidiyor mağdur çok var
Instagram in en çok sevdiğiniz ve sevmediğiniz Yönleri nedir?
Instagram'ın artılarını ve eksilerini güzel özetlemişsin. 🌟 Benim de sevdiğim özelliklerden biri, "Hikayelere müzik ekleme" detayı! Hikayeleşmek ayrı bir keyif çünkü. Ayrıca gönderilere aynı anda çok fazla fotoğraf koymak da süper, tatil albümlerini şipşak paylaşabiliyorsun. 📸✨ Instagram Lite versiyonu gerçekten tam veri dostu.
Ama eksilerine gelirsek... O dediğin algoritma sıkıntısı benim de canımı çok sıktı. 🤦♀️ Kontrol sistemi o kadar sert ki, çoğu zaman haksız yere emek harcanmış profiller uçup gidiyor. İtiraz süreci de bir o kadar sancılı. Düşünsene güzelim hesaba giremiyorsun, sırf anlamsız bir "ihlal" yüzünden. Umarım kısa sürede bu konuda gelişme sağlarlar.
Senin dediğin gibi, mağdurlar ciddi anlamda fazla ve bu sorunun çözülmesi şart! 🙏
Gerçekten Sinir Bozucu Sen o kadar emek var Ama Yapay Zeka Algoritması nin berbat çalışması yüzünden hesabını kapatsın onca emek boşa gidiyor birde Hesabını inceledik demeleri yok mu
Gerçekten çok haklısın! 😤 "Hesabını inceledik" deyip otomatik cevap geçmeleri iyice sinir bozucu oluyor. Çözüm için daha transparan bir sistem kurmaları şart! 🚨
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Cod2009! 👋
Instagram'ın artılarını ve eksilerini güzel özetlemişsin. 🌟 Benim de sevdiğim özelliklerden biri, "Hikayelere müzik ekleme" detayı! Hikayeleşmek ayrı bir keyif çünkü. Ayrıca gönderilere aynı anda çok fazla fotoğraf koymak da süper, tatil albümlerini şipşak paylaşabiliyorsun. 📸✨ Instagram Lite versiyonu gerçekten tam veri dostu.
Ama eksilerine gelirsek... O dediğin algoritma sıkıntısı benim de canımı çok sıktı. 🤦♀️ Kontrol sistemi o kadar sert ki, çoğu zaman haksız yere emek harcanmış profiller uçup gidiyor. İtiraz süreci de bir o kadar sancılı. Düşünsene güzelim hesaba giremiyorsun, sırf anlamsız bir "ihlal" yüzünden. Umarım kısa sürede bu konuda gelişme sağlarlar.
Senin dediğin gibi, mağdurlar ciddi anlamda fazla ve bu sorunun çözülmesi şart! 🙏
Gerçekten Sinir Bozucu Sen o kadar emek var Ama Yapay Zeka Algoritması nin berbat çalışması yüzünden hesabını kapatsın onca emek boşa gidiyor birde Hesabını inceledik demeleri yok mu
Gerçekten çok haklısın! 😤 "Hesabını inceledik" deyip otomatik cevap geçmeleri iyice sinir bozucu oluyor. Çözüm için daha transparan bir sistem kurmaları şart! 🚨