Yaklaşık 20 dakikadır ınternet kullanıcıları, aynı çatı altında faaliyet gösteren WhatsApp, Facebook ve Instagram'a girmekte sorun yaşıyor. Whatsappda mesajlar iletilmiyor Instagramda akış yenilenemiyor. Sosyal medya olmadığında nasıl vakit geçiriyorsunuz?
Facebook, Whatsapp ve Instagram çöktü. Sosyal medya olmadığında nasıl vakit geçiriyorsunuz?
Sinirlerim bozuldu. Tam da arkadaşım ile konuşuyordum. Ama bir yandan da normal. Üç uygulama da aynı altyapıyı kullanırsa böyle olur işte. Ayrıca dünya genelinde olduğunu sanmıyorum. Tüm Türkiye'yi etkiledi diye düşünüyorum sadece. Öyle olsa yabancı basından da bir haber çıkardı. Sahibi Amerikalı ya bu uygulamaların kesin en az orada bu tür teknik sıkıntılar olurdur...
Olabilir ama şu açıdan düşün AB ülkeleri her konuda AB olmayan ülkelere göre biraz daha ayrıcalıklı. Bkz; 8 Şubat tarihinde güncellenen Whatsapp gizlilik sözleşmesini düşün AB ülkeleri kapsamı dışında ki ülkeleri kapsıyordu. Sonra kimileri bu pozitif ayrımcılık dedi ve Whatsapp hesaplarını tamamen sildi. Ben bunun da bu gibi olacağını düşünüyorum. Yani dünya genelinde bir çöküş olmuş da olabilir ama AB üyesi olan ülkelerde altyapısı zaten zayıf olan internet ağlarında daha etkilidir bu hata diye düşünüyorum. Ama orada ki durumu bilemem sadece fikrim bu. Yakınlarına bir sor belki etkilenmeyen birileri vardır.
Ne bileyim haber akışına global sitelerden bir şey düşmeyince ben de sadece Türkiye'de falan oldu sandım. Çünkü bazen bu global bir hata olmuyor. Türkiye'deki cihazlar için geçerli oluyor. Birkac kez oldu. Haber akışıma düşünce inandım global bir sorun olduğuna. Tez zamanda düzelsin sinir oldum kxmxxldkdksjsdjdkdkddkdkd Mark Zuckerberg bir şeyler deniyor ama neyse😂
İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
Selam gadası 🙃 Şu an çökmüş olduğunu senden net bir şekilde öğrendim. Ben oraları pek tercih eden birisi olmadım. Genelde boş vakitlerimi burada değerlendirmesini seviyorum. Bana hiçbir etkisi olmadı. En azından oralara para kazandırmak yerine burada güzel vakit geçirmek daha güzeldir.
İnternet & Teknoloji konusunda 339 cevap paylaştı.
Bağımlılar için çok zor bir durum şu anda yaşadıkları, ellerinde telefon sürekli açılıp açılmadığına bakıyorlar çaresizce. Eminim kendilerini çok büyük bir boşlukta hissediyorlardır, işte bağımlılık böyle bir şey...
Elektrikler kesildiğinde mum yakıp aile bireyleriyle sohbet ederdik eski günler geldi aklıma. Artık internet de elektrik gibi bir şey oldu insanlar için
Gerçekten çok acayip komik başlık "Sosyal medya olmadan nasıl vakit geçiriyorsunuz" unuttuğunuz bir şey var saygısızlık gibi olmasın ama burasıda bir sosyal medya sayılır :D
inşallah bütün facebook ve whatsapp sunucularını kalıcı olarak patlatmışlardır. öyle olursa haliyle instagram da patlar, hepsini satın aldı zuckerberg i bnesi
Benimde wp en az kullandığım uygulama sevgilim olmadığı için, Instagram da gonderilere bakıp eğlenmek için ve yorum yapmak için kullanıyorum, hikayelere bile bakma gereği duymuyorum 🙂