"Ben zaten sosyal medya kullanmıyorum ki" demeyin. Kullandığınızı düşünün en azından KS kullanıyorsunuz. Sevgiliniz ise kapatmanızı istedi, isteğine ne yanıt verirsiniz?
"Benim için sosyal medya hesaplarını kapatır mısın?" diyen sevgili için hesaplarınızdan vazgeçer misiniz?
sebep ne niye yani bana mantıklı bir açıklama yap? derim doğal olarak kıskanıyorum ıvır zıvır gibi şeyler söyler bu beni tatmin etmez ama kapatmam yani.. ama kocam söylese off yaa der ama kapatırım bana ancak öyle sözünü geçirir 😀
Geçenlerde benimki instayı kapat ne kadar istiyorsan vereyim dedi geçiştirdim şaka yapıyorsun ha ha dedim😂 ne zararı var ki canım alt tarafı iki story izliyoruz ekranı yukarı kaydırıyoruz falan😅😅
Kendime saygımdan bunu yapmam. Kimsenin de benim özgür alanlarıma müdehale etmesine izin vermem. Kimse kimse için bişeyleri kısıtlamasın zaten çok saçma.
Saniye düşünmem , aşkım istiyorsa elbette. Onunla daha çok vakit geçirmem için ya da beni paylaşmak istemedigi için talep etmistir. Yalniz kullandigim "Aşkım" kelimesi özde ise geçerlidir bu. Onun için yapmayacağım şey yoktur.