Telefonun kamerası kötü çekiyor, yazılım atsam düzelir mi?

Galaxy A51 kullanıyorum. Aynı telefon kardeşim ve annem de var. Ve çok güzel kamerası. Ama benimki çok kötü çekiyor. Video kamerası vhs kasedi gibi çekiyor benimkinin. Odin ile orjinal yazılımını atsam düzelir mi.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
G. tumu açsam daha çok görüş gelirdi
Telefonun kamerası kötü çekiyor, yazılım atsam düzelir mi?
Cevapla