Bu site olsun, instagram olsun şifresini istediniz ve o da size verdi. Ama girmek zorunda değilsiniz. Yine de girip mesajlarını okur musunuz yoksa hiç beni ilgilendirmez mi dersiniz? Dürüst olun :D
Size sosyal medya hesaplarının şifresini veren sevgilinizin mesajlarını okur musunuz?
verirse okurum tabii ki elime fırsat geçmiş ama bu onun için bir hata olur çünkü mutlaka kıskanacak ve takacak bir şey bulurum mesela tam tersi düşünecek olursam bende şifremi vermek istemem çünkü kimseyle konuşmuyorum ama sürekli mesaj geliyor bu onları okur ve kullanmama sorun çıkarır kapat falan der 😀 o açıdan şifre verilmemeli
Okurum tabii. Şifresini verdiyse bu al istediğin gibi kurcala demek. Demek ki genel temizlik yapılmış ki vermiş ya da gerçekten aşırı güvenilir biri ki ikinci ihtimal düşük olsa da imkansız değil.
Okumam hiçbir zaman da telefonunu karıştırıp okumadım. Çok lazım değilse dokunmam bile. Sevgilisi olmam onun tüm alanlarına hakim olmamı gerektirmiyor. Herkesin bi özeli var.