Kart hiç gelmedi elime, iade oldu. Kartı hiç aktivite etmedim. Adres yenilemem isteniyor ama başka adres girmem isteniyor o da yok.
Başıma bir iş gelir diye korkuyorum kimlik vs fotosu falan alındı kart basılması için üzerime fabrika falan açmazlar demi Allah korusun? Ne yapmalıyım müsteri hizmetlerini yarın atayacağım
Başıma bir iş gelir diye korkuyorum kimlik vs fotosu falan alındı kart basılması için üzerime fabrika falan açmazlar demi Allah korusun? Ne yapmalıyım müsteri hizmetlerini yarın atayacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kart direk iptale duser ama süresi var.
Mesala bi tabidigim adresini ver merkezi yer ondan kargo ile alirsin
İptale düşünce işe yaramaz bir hale geliyor değil mi
Sistemden siliniyor bilgilerim vs
Hayir sistemde bilginiz olur, cunki uygulamyi kullaniyorsun sadece kartin iptal olur.
Hesabi tamamen kapatmak istersen mus. Hiz aramana lazim kapanınca bir daha acamiyosun
Muhtemelen kapattırıcam çünkü yakın adresi vs de yok teşekkürler
Buna gerek yok, kartiniz zaten teslim almadiniz icin iptal edilir.
Ama siz hesabi kullanirsiniz para gönderip alirsin sana tavsiyem hesabini askiya aldirma
Ben kartı hiç aktivite etmedim. Uygulama indirdim ama hesabı aktif etmeden para gönderip alınacağını da bilmiyordum. Yarın arayıp tekrar göndermelerini isteyeceğim yoksa dediğin gibi hesabı askıya aldırırım
Askiya alirsan birdaha acamiyosun,
Hesabi dogrula zaten resmi banka kart olmadan para gonderip alabilirsin, ama cekim icin kart lazim, onuda baska bankaya aktar oyke cek komisyon eft havale ücreti yok zaten
aktif etmedi isen sorun yok bu kadar korkuyorsun da hala aramamissin saçmalamış
Arayacağım yarın. Hiç aktif etmedim elime gelsin öyle edeyim dedim iyi ki de öyle yaptım
olur mu gelemediği anda kullanıma kapatacaksın iptalini isteyecek
Tamma teşekkürler yarın ilk iş arayıp iptal ettiricem
Rica ederim, iyi geceler
İyi geceler
Bir şey olmaz
Ne yapmalıyım kart onlarda kaldı
Bir şey olmaz.