Mesajlaşma uygularında "Çevrimiçi" özelliğini kapatır mısınız?

Mesajlaşma uygularında Çevrimiçi özelliğini kapatır mısınız?
Bazen aktif olup cevap vermeyince görüldü atmış gibi görünür. O an işimiz vardır ve cevap vermemişizdir ama gel de bunu karşı tarafa anlat. Bu sebeple durumumu gizle özelliği bulunuyor. En son görülme ya da hareket durumunu kapatma özelliği var. Çoğu kişi gizliyor durumunu. Siz de gizliyor musunuz? Çevrimiçi olup olmadığınızı insanlar görüyor mu?
Mesajlaşma uygularında "Çevrimiçi" özelliğini kapatır mısınız?
Cevapla