Telefon galerisinde çöp biriktirme saçmalığını neden sürekli tekrar ediyorum?

Ooofff ağlicam çık işin içinden çıkabilirsen.😭 en başından lüzumsuz şeyleri silmektense, belki lazım olur, ay şu söz çok guzelmiş ss alayım kafası.😭 tek deli ben değilim dimi, sizin galerinizde de gereksiz şeyler çok mu😭 silip düzenlemek için vakit ayırıyor musunuz? Bir başak burcu olarak içim hiç rahat değil😪 istediğim gibi temizlemek ise çok vaktimi alıcak. Hop diye silemiyorum da, aralarında önemli şeyler de var.
Telefon galerisinde çöp biriktirme saçmalığını neden sürekli tekrar ediyorum?
Cevapla