Ben eskiden çok uğraşırdım yazılmla, şu an pek hevesim yok aileden dolayı sürekli bıraka bıraka heves falan kalmadı, fakat üni sonuçları açıklandığında kuş kadar kalmış heves ile yazılım mühendisliği seçsem ne kadar zorlanırım?
Hocam 2 yıllık bilgisayar programcılığı veya açık öğretimden yönetim bilişim sistemleri bölümünü tavsiye ederim. O bölümler seni zorlamaz ayrıyetten kendini geliştirecek zamanında olur. Sonuçta hepsi aynı kapıya çıkıyor.
En İyi Cevaplar