
Dünden beri ne yaptıysam beceremedim..
Bu nasıl kapanır bilen var mı?

Direk internetten alıntı bir cevap vereyim
Uzantıya ait “Details” yani Ayrıntılar kısmına tıkladığınızda açılan kısımda “Uzantı Ayarları” kısmına giriş yapın, açılan ekranda “Disable Meta Refresh elements in pages” seçeneğinin yanında bulunan “Closed” seçeneğini seçin veya seçili olmasına dikkat edin.
Abi selamun aleyküm.
Masaüstü çubuğuna sağ tıklayıp görev yöneticisini aç, "işlemler bölümünden" chrome'da dair tüm sekmeleri "işlem ağını bitir/sonlandır" olarak kapat. Bir tane bile chrome uygulaması kalmayacak bu şekilde.
Sonra chrome'u tekrar aç, sağ üst köşedeki üç ayar noktasına tıkla, oradan "uzantılar" bölümünü bul. Uzantılara girince kullanmadığın tüm uzantıları "kaldır".
Muhtemelen zamanla haberin varken yahut yokken eklenti eklenmiştir, o yapıyordur. Bu çözmez ise başka bir yola bakarız.
Dene, buradayım :))
İnan oldu gibi.. Dediklerinin hepsini yaptım..
şu an sana rahatlıkla yorum yazabiliyorum, sayfa yenilenmediği için yorumum silinmedi..
Süpersin ya, dünden beri google amca sonuçlarına göre yapmadığım şey kalmadı..
Gel sana bir sarılayım 🤗
Çok teşekkür ederim canım kardeşim, inan makbule geçti 👏👏❤
Estağfurullah abim, ilk adım buydu, çok şükür ki oldu. Olmasa yedek planlarla bekliyordum burada seni :)))
Bir işim vardı elimde, valla görünce baktım acil durum😅🙈 Hemen yazmak istedim.
Allah razı olsun abi, bilmukabele, dua etmen en büyük karşılıktır bana :)))
Tekrarlarsa yazıver, yine bakarız.
Estağfurullah, aynı durumda olsam, muhakkak benzerî bir tavırı senden görürdüm :))
Sen sağ ol abi, kolay gelsin 🍃
Senden de abi🥀
Bir daha yaşamaman dileğiyle abi, olursa sorun, buradayım 🍃
Teşekkürler.
Abi, "chromium" kur😅
Yandex başına bela olur.
Hem, ne diyeceğim, windows10 mu? Edge geldi, chrome'u aratmaz :)))
Çözülmez ise halledelim, hiç sıkıntı yok estağfurullah o nasıl söz.
Aaa😂
Abi edge vardır, oto kurulu geliyor son güncellemeden sonra.
Aç sen, rahat et, uğraşma :))
Estağfurullah estağfurullah...
Ben oldum olası hayranım teknolojiye.
Bir arkadaşım derdi ki, "senden gördüm ki, bir soruna binbir çözüm getirebiliyoruz teknolojide, bu harika bir şey ve sen bunu biliyorsun" :))
Sen Edge kullan, ola ki sevmezsen, chrome'u baştan kuralım. Ona kalmaz sanırım ama dedim ya, chromium diye bir seçenek bile var. Chrome ile neredeyse aynı, alt yapı aynı zaten.
Tanıyanlar benim bu sahada bir işte uğraşmamama şaşırır genelde :))
Öğretmenim abi ben, hem de teknolijiyle alakasız bir dalda :)))
Estağfurullah.
Dualboot hala favorim, 7-10 dip dibe kullanıyorum.
Merakım var da, hem kendi işimi hem de etrafımdaki insanlara faydam olsun istiyorum, hoşuma gidiyor faydali biri olabilmek. Dua almak da bonusu :))
Teknoloji ozurlu biri olarak, hic fikrim yok.😊
Cevap
2Cevap
Öyle bir ayar yok ama eklenti ile auto refresh özelliğini bloke edebiliyorsun
Fişi çek olmadı at pencereden aşağı
Kesin çözüm bi daha yenilenmez
Tamam işte, atınca da çiziği olmayacak, sadece birkaç parçaya bölünecek. not; tavsiye değildir.
F5 tuşunu kontrol et.
Alt f4 yap bi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?