Üzmeyin ablanizi çabuk yazın😜
Telefonum bozuldu, hangi telefonu almamı tavsiye edersiniz?
Üzmeyin ablanizi çabuk yazın😜
Ben POCO X3 NFC kullanıyorum.
https://www. epey. com/akilli-telefonlar/poco-x3-nfc. html
Buradan inceleyebilirsin en sevdiğim yanı ise ekran yenileme hızı 120 Hz olması. Ancak telefonu elinle incelemeden alma bana kalırsa bir ürün alırken elinle incele öyle karar ver. Bu telefon hakkında çok kötü yorumlarda var, çok iyi yorumlarda var. Yorumlar kafa karışıklığı yaşatıyor o yüzden elle incelenmeli.
Arka Ana Kamera 64 MP
Ön Kamera 20 MP
Arka Kamera video 1080P 60FPS, 4K 30FPS
Ön kamera ise video 1080P 30FPS keşke 60 olsaymış.
Android 10, 11 gelmedi.
Şarj full dolumu 1 saat.
Birde o sitede en aşağılarda likit soğutma bir şey diyor tam anlamadım. Telefon sıcakken soğuması kısa sürüyor.
Renk seçeneği sadece mavi ve gri var. Kılıflar var ama almadım. Telefonu alınca yanına saydam kılıf veriyor.
Ses sistemi çok güçlü. Hoparlorden sadece konuşma sesi bile arka kapağı titretiyor sanki yerinden çıkacak gibi. Tek bir konuşma sesi telefonu titretiyor. Rahatsız olmayanlar için güzel. Bana göre çok rahatsız edici değil.
Kulaklıkla çok iyi sesi var.
Ana kamera 64
KS fotoğrafın kalitesini düşürüyor bunu başka şekilde atınca fark anlaşılır





Selam,
Senin ayırabileceğin bütçelere uygun, kullanmakta olduğun telefondan çok daha üstün performans sergileyen ve gün içerisinde resmen elin-ayağın olabileceğini düşündüğüm bir önerim var: OPPO A Serisi. 📲

Benim de yakın zamanda tanıştığım ve kullandıkça sevdiğim OPPO A74'ün hem bütçene hem de beklediğin performansa çok uygun olduğunu söyleyebilirim. Hatta seni yormayayım, bendeki OPPO A74'ün beni kendine çeken özelliklerinden bahsederek teknolojideki trendleri yakalamana yardımcı olayım. :)

Yeni nesil telefonlarla artık hepimiz profesyonel fotoğrafçılar olmalıyız ki selfie'lerimiz mükemmel, like'larımız bol olsun. ;) OPPO da A Serisi ile bu arzumuzu destekliyor tabii ki. Bendeki OPPO A74'ün 48MP ana kamerasına 2MP derinlik ve genişlik kameraları eşlik ediyor. Selfie'de ise işler çok daha güzel; yapay zeka güzelleştirme kamerasıyla gerçek güzellikleri ortaya çıkartıyor. 📷🌸

Günümüzde telefonlarımız artık modanın vazgeçilmez bir parçası; ister elimizde, ister masamızda boy gösteren şık telefonlar ile cakamızı satıyoruz, değil mi? 😌 Ben de modayı OPPO A74'ün Gece Mavisi rengi ile yakaladım, isteyen mükemmel karizmayı yakalayan Prizma Siyahı rengini de alabilir tabii. Üstelik bakması kadar tutması da güzel olan ince 3D kavisli gövdenin hafif görünüm ve hissi ile ortamlarda benden karizması yok. 🔥😎

Devir hız devri. 🌪 Günlük işlerin yanı sıra oyundan videolara, filmden müziğe pek çok işlemi en hızlı şekilde yapan en büyük keyfi alıyor ve OPPO A Serisi bu keyfi sonuna kadar destekliyor. <3 Özellikle OPPO A74'teki Snapdragon 662 işlemci, 7GB'a kadar yükseltilebilen 4GB RAM'i ve 128GB ROM'u ile hızlı çalışan, sorunsuz performansın keyfini çıkartıyorum. 🏃♂️

Teknoloji çağında yaşıyorsak her cihazın bize yetişmesi lazım. OPPO A Serisi de günümüzün çabuk tükenen pil sorununu 5000mAh ile çözmekle kalmıyor, yavaş dolan pillere derman niteliğinde 33W hızlı şarj desteği ile geliyor. 👏⚡️Daha net söylemem gerekirse; telefonu 0'da iken şarja takıyorum, 30. dakikada %50'nin üzerini görüyorum, ef-sa-ne! 😍
Bende telefonu değiştirmeyi düşünüyorum yaa , ama sana tavsiyem bence iphone al. İphone kullananlar çok memnunlar alışırsan sende seversin , iphone 6s falan düşünebilirsin yakışır sana. ☺
Alsana bebeğim 😄
Aaa aliyim hemen lafımı olur aramızda bir telefonun 😂
Olmaz tabi😄
Tamam hemen alalım hatta iphone 11 alalım sana 6s falan az gelir 😂
Kim tutar seni ver😄
Tamam yarın gidelim ozaman almaya 😂😂
Gidelim seni asansörde sıkıştırayım😄
Nasıl sıkıştıracaksın 😂
Anlatma ile olmaz😄
Tamam uygulamalı olarak göster ozaman 😂
Oppo al pişman olmazsın ben redmi aldım bin pişmanım
Teşekkürler
Cevap
18Cevap
Xiaomi redmi note 10 pro.. Başım ağrımasın diyorsanız bu.. Daha düşük olsun derseniz redmi note 9 pro, poco x3 nfc, realme 7pro
Bence bunların dışına çıkmayın efendim.. Çünkü bu fiyata en iyi performans bu telefonlarda var..
İphon 7 tavsiye edebilirim, ayırdığınız bütçeye uygun bulabilirsiniz, letgo uygulamasından araştırın lütfen
Oppo modelleri olabilir. Bende düşünüyorum telefonum komple virüs kaptı...
Samsung Galaxy A52 almanızı öneririm. Veya Realme 7 pro. Oppo Reno 4 lite da olabilir. Diğer markalar yazılım konusunda sizi üzebilir. Xiaomi-Poco-Redmi önermem.
Eğer daha fazla fiyat artırabiliyorsanız. Oppo reno 5 öneririm.
Pardon oppo reno 4 lite değil reno 5 lite.
Sansung M serisi erkekler icin gibi bana gore ama m51 batarya konusunda ve ozellik konusunda çok iyi. Bana gore bunun bayan karsiligi Samsung a52 ve a72 cok guzel telefonlar ama ben samsung a52 ye bak derim çok şık
Note10 pro aldım ama 6 ram pahalı oldu sanki tarife ile
dsmdung sakın alma. oppo iyi diyolar bence denemelisin
Ablacım sana iphone yakışır
Ablan sevsin seni😍
Hahah teşekkürler😁
Samsung a51 kullanıyorum tavsiye ederim A 7 ye benzer bende 4 5 sene A7 2016 kullandım bundan önce
Xiaomi tavsiye ederim o paraya
paran varsa iphone al.
Mi not 9 pro veya düz
Xiaomi note 9 olabilir
A12 samsung veya oppo modelleri.
Mi note 9 pro
Huawei 👍
Huawei al bence
İphone al
s20 fe
Biz de arayıştayız,
Red mi not8 öneririm
Xiaomi redmi 10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?