Arkadaşlar nikahtı, nişandı, düğündü, fotoğraf çekinmek istemiyorum. Hiç sevmiyorum. Çiftler görüyorum parklarda falan güzel güzel fotoğraflar çektiriyorlar. Ben çektirmeyi hiç sevmiyorum. Kendi aramızda neyse ama böyle bir fotoğrafçı falan istemiyorum. Siz ille fotoğraf çektirmek istiyor musunuz?
Düğün fotoğrafı falan çektirmek istemiyorum. Benim gibi düşünen birini bulmam çok mu zor, siz çektirmek istiyor musunuz?
Niye fotoğrafçı istemiyorsunuz kardeşim yaaa bizim de paraya ihtiyacımız var ekmeğimizdeyiz😄 hem güzel bir anı ölümsüzleştirmek çok hoş bir şey. tatlı bir anı olarak kalır fena mı😊
Düğün fotoğrafçılığında dans, duvak açımı, alından öpmek, pasta kesimi, toplu fotoğraflar, ve diğer güzel anlar yakalanır ve flaşla gelin damata sunulur. Fiyatı da dış çekim kadar pahalı değildir. Bence sıcak bakmalısınız. Elazığ gibi bir yerde 250 Tl ye yapıyorum. Ve bir tane de çerçeveli fotoğraf hediye ediyorum. Pahalı görmeyin bence, evlilik bu hatıra hem😄😊 olmalı bence
Ya ben genel olarak kamera görünce kaçıyorum, sana özel bir düşmanlıktan değil kesinlikle :D Senin ekmek bitmez merak etme çok meraklı herkes zaten bu şeylere dsfds ama beni sarmıyor ya. En baba selfie çekinirm o şeyler bana göre değil dgfhj
Çünkü su zamanda düğün fotoğrafları çok ergence ve abarti bir tane çektir sade olsun Ne de olsa o anı geri getiremezsin çocuklarına gösterirsin falan sjsjsj
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Düğün fotoğrafı falan çektirmek istemiyorum. Benim gibi düşünen birini bulmam çok mu zor, siz çektirmek istiyor musunuz?