- Yeni aldığınız hangi "elektronik eşyayı" kurarken başınız derde girdi? Kullanım klavuzu ile parçalar arasında savaş verdiğiniz "elektronik eşya" var mı?


Şöyle bir düşündüm de, elektronik eşya kurulumunda hiç sorun yaşamadım. Paketi açtıktan sonra da kurulumlar için kullanım kılavuzuna bakmayı pek tercih etmem. Bir şekilde sorunsuz, parçalar yerine oturuyor. Türkler genelde; “Kılavuza gerek yok” cümlesini de çok kullanır. 😄
Yurt dışında projeksiyon aldım. Nasıl çalışma makinazması var açtım sonra pat diye yere düşürdüm parçalar 2 tane kırılmış tamir ettim onları sonra bir tane projeksiyon içinde cam vardı dur şunu temizliyim dedim kaşıntım var. Temizleme başlarken arka ovaladım cam çıkartırken Cat ses gelmez mi camı kırıldı elimde kaldı öyle 😂😂 siz siz olun bişey keşfetmek için cihazı erkenden kurcalamayın. Benim eldimde kaldı cihaz sizin elinde kalmasın
Cevap
5Cevap
Buharlı vantilatör de çok uğramıştık bir günümü aldi desem abartmis olmam kurulumumu zor benmi beceriksizim bilemedim ama sonunda kurdum
Hiçbir elektronik aleti kurarken problem yaşamadım çünkü kullanım klavuzuna bakarak kurdum hep kurulumu zor olan şeylerde de zaten servis geliyordu.
Kesinlikle süpürge. Çok kötü anılarım var hala süpürmeyi sevmem evi
Sabah 5000 tlye kamera aldım az kala lensi düşürüyordum🙄
Bu konuda yetenekliyim. Hepsini bana aldırtıp kurdurtuyorlar artık.
TV telefon klima dolap çamaşır makinesi bulaşık Makinesi traktör derin dondurucu ütü
Derin dondurucuyu kurayım derken kırmıştık 😂
Hiç birisini beceremem
Hiç biri bozulunca tamirini kendim yaparım
Isıtıcı
Televizyon
Rocktürkü , girmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?