Merhabalar arkadaşlar ben 10 parmak f klavye öğrenmek istiyorum ama 20 parmak yazarken parmaklarım temel sıra tuşlarının üzerinden kalkınca harflerin yerlerini karıştırıyorum nasıl öğrenebilirim taktik verebilir misiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlışlıkla 20 yazmışım 😂
10 parmak f klavye öğrenmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Google a türk eğitim net yaz ve ordan öğrenmeye başla. Bizim hocada bize böyle öğretti şimdiyse çok hhızlı yazıyorum f klavyede
Bende M5 sitesinden çalışıyorum ama yeni başladığım için zorlanıyorum daha önce hiç f klavye kullanmadım dakikada kaç kelime yazıyorsun
65-70 arası
Klavyede iki tuş var çıkıntılı olan q klavyede bunlar f ve j tuşlarıdır onlar senin parmak pusulandır onları şaşmasan diğerlerini de bulursun
Sen iyi misin klavye de
Eğitimini gördüm 2 dönem kadar kullanmadığım için iyi değilimdir muhtemelen ama parmaklarım klavyeye dokununca yazabiliyor
On parmak kullanıyorum F klavye de , ben daktilo kursuna gitmiştim orada öğrendim. Eğer kursa gitmezsen YouTube de eğitici videolar var
Başlarda zorlandınız mı
Az zorlandım ama kolay adapte oldum
Harfleri şaşırmışlığın oldu mu gidip yanlış harfe bastığın
Evet ilk başlarda oldu
10 parmak yazma programları var bunlarla pratik yapabilirsin
Sürekli çalışarak başka nasıl olacak youtubeden video falan izle
kendi başına yapabilirsin