Onedio üyelik sözleşmesinin 8. Maddesine göre "üyeliğimi sil" butonu var görünüyor, ama yok üyeliğimi silemiyorum, lütfen yardımcı olun üyeliğimi nasıl silebilirim ben?
Onedio 8. maddesine göre "üyeliğimi sil" butonu var görünüyor, ama üyeliğimi silemiyorum ben, üyeliğimi nasıl silebilirim?
Çok haklısınız. Aşağıda bıraktığım linkten sözleşmenin 8. Maddesi çok açık, bir yerlerde “üyeliğimi sil” butonu olmalı ve hesabı kapatabilecek şekilde de çalışmalı. Böyle bir butor yoksa bu Onedio nun büyük hatası, sorumsuzluğu ve kusuru olur. Sözleşmesine aykırı uygulama sunmak ayrıca bir suçtur. Onedio taahhüdünü yerine getirmemiş, kullanıcılarını yanıltmış oluyor. Umarım Onedio yetkilileri bir açıklama yaparlar da siz de mağduriyetinizi gidermiş olursunuz. Ben de baktım o butonu bulamadım. Onedio yetkililerinden açıklama bekliyorum. Onedio yetkilileri sesimizi duuyyy 📣 ⛔️ https://onedio.com/kurumsal/kullanici-sozlesmesi
Onedio nun Sekisinci maddesi çok açık. Üyeliğiniz kapatılabilir yazıyor. Silinebilir yazmıyor. Yani şöyle düşün yazlık evin var tatilini yapıyosun bitirdikten sonra evini kapısını penceresini kapatıp şehrine dönüyosun. Tekrar tatile gittiğin zaman yazlığını açıp giriyosun. Silmek ve kapatmak farklı kavramlar.
Onedio da hesap silinemez bu sözleşneye göre. Sadece kapatılabilir.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
8. Kullanıcı, onedio. com’da kayıtlı üyelik hesabını, profil ayarlarında yer alan “Üyeliğimi Sil” butonunu tıklayarak kapatabilir. Üyelik hesabı kapatıldıktan sonra yeniden aktif hale getirilebilir.
Demiş ama "üyeliğimi sil" butonu yokki? Baktım baktım yok ama
Ben hesabı silemeyeceksem neden sözleşmede "üyeliğimi sil" butonu var denilirken ama yok oluyor? bunu anlamadım ben bu "üyeliğimi sil" butonu tam olarak nerede peki sadece katabiliyorsak? hayır çünkü öyle bir buton yok.🙂
Aynen ya. Bende mağdurum. Silme veya kapama ikisini de geçtim. Ama sözleşmede konubahsi olan silme butonu olması. Ama hakikat de olmaması. Sizce de şaşırtıcı değil mi. NERDE BU?
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Onedio 8. maddesine göre "üyeliğimi sil" butonu var görünüyor, ama üyeliğimi silemiyorum ben, üyeliğimi nasıl silebilirim?