Randomcu musunuz, xd mi, . d mi, emojici mi? Emoji ise hangisi? Gülerken hangi emojiyi kullanıyorsunuz? 


Eğer gerçekten güldüysem bu 🤣🤣
Gulmediysem ama mesaj sert olmasın diye şu jrkekdksjdjd. Eğer espiri deli deli fikirler verdiysem bu 🤪😜 laf soktuysam da bu 😎 bide Ahahahah diye var ama emojisiz eksik kalıyore
Cevap
45Cevap
İyi bayramlar efenim.🍬
😂😂😂 Bunu çok kullanıyorum.😂
Iyi bayramlar bundan sonra bunu kullan dndj
Yok ben onu beceremiyorum, olmuyor.
Hiç random atmadım, bu daha kolay.😂
Çok düzgün olmasını istiyorum, harf bulmaya uğraşırken gülesim kaçıyor, benlik değil.😂😂
Ille de bu gülücük diyorsun yani, şart diyorsun 😀
Evet bu idare ediyor beni, yeterli.😄
Ama burada gülücük değişti olur mu öyle djdj
Tamam tamam dur.😂😂
Aferin, olacak halledecegiz böyle her şeyi 😆
Ahah😂 Pekiiğ.😂
Bundan sonra yorumlarında attığın emojilere bakicsm xjsjf
Ahah😂 Herkese atmam bunu yalnız.😂
Kimlere atarsın, ona göre değerlendirelim ndndjf
Az çok sohbet, muhabbet kurduklarıma.😂
Ben ona da dikkat eder öyle bakarım merak etmeyesin, o is bizden sorulur djfj
Ahah😂😂 Peki takipte kal.😂
Emojiciyiiimmm 👻
🤭😅🤣 bu emojileri kullanıyorum..
Eğer ki güldüğüm durum seslii güldürmeyi başarabilmişse "Ahahahhha" şeklinde olur..
:d , fdsfdsjfjsd, ahahah, bazen de xd yazıyorum dalgasına ama bazıları dalga olduğunu anlamayıp ergen misin diyor :(
genelde random — dkdndj
samimi arkadaşlarımla emoji — 😁😊
arkadaştan öteyse daha samimi emojiler — 😏😻
random ve şunu da seviyorum : ) ama emojiye çeviriyor site
Favorim 😄😄😄 üçlünkombo gülüş. Bide 😎😎😎 üçlü thug life gülüşüm var...
😂😂😂😂 samimiyet yoksa 😀😀😀😀 Dahası yok hayatımı 3-5 emojiyle idame ettiriyorum.
Hepsi var ya şekilden şekile giriyorum ben 😂😂😂😂
Genelde hahaha , ahahaha , ya da 😂
Random atarım emoji pek sevmem mesela böyle slpxpxlxlxlc
Merhaba,
Buradan sadece :D :) :( işaretlerini koyabiliyorum. Pc buna elverişli değil. :D
Emojiyi hiç sevmem hatta nefret ederim sadece : ) bunu kullanırım
Bunu iki emojiyle anlatayım.. Şu sekilde gülüyorum 😊😂
Ben random da oluyor ahahahaha da yazarım 😂 bu emojiyi de atarım
En çok hahahaha demeyi seviyorum ama bazen bu sitede görüyorum bazıları nihahaha, puhahaha, muhahaha kullanıyor onlara da bayılıyorum çok komik geliyor bana.
normalde randomcuyumda bi ara dalga geçmek için sürekli emoji kullanıyordum şu an bağımlısıyım 🥰🥰🥰🤪
☺️🥰😍 buuuu hiç değişmez
:) çoğunlukla
😂 daha az
ahah ise bazen.
Sanane benim nasıl güldüğümden he sanane!😡
Genelde ':D' kullanıyorum.
Önüme gelen kelleye tıkLarım çok şekil secmem
Hepsini aynı oranda kullanıyorum
😂😂 herşeyi anlatıyor
ksjdfnsjdfnsjknfskjdnfkjsdf
JRBE6DJWMQŞQ9Q3JENDNSŞAŞQ
xd kullanıyorum veya random
Bu 🙂 ya da 😊
Kahkaha atıyorsam da bu 😂
hepsi ama genelde random
Değişiyor ya, bazen random, bazen emoji.
😂🤣 ikisi arada da hahaha falan
Ya random fkdksjs ya da bu 😂
Jdjjdd 😅 bu ikisi
Bi de kihkihkih var
Favori gülme şeklim nxhnsnsmnsdb falan
Emoji kullanırım. Çok komikse 😂, az komikse 😄
:D böyle bir gülüş sergilerim.
Random hiç kullanmıyorum. Genellikle 🤣 ve :D
Bunu sen benim için cevapla biliyorsundur
bazen random bazen hahahhah bazen 😂😂😂🤣🤣bunlar
hahaa bu
birde random
Hepsiciyim
Emoji olarak da 😄 bu
Bazen random bazen emoji
Hem randomu hem emojiciyim
Kafama göre atarım dikkat etmem pek
Genelde bu 😃 aşırı güldüğümde ise 🤣🤣🤣
Genel de emoji kullanmayı tercih ediyorum
Haha yazarim, bukadar sanirim.
Ben gülmüyorum.
Hahahayt olarak
😂😂çirkef karılar gibi desek daha doğru olur
:d bu
Aha da şöyle xd
😂😂😂
😂😂😂😂
😀😀
Genelde 😄😄😄
🤣🤣🤣
😂😂
Random😂😂
Aynen böyle 😂😂😂
:d,😂, random.
Mesajlasacak arkadaşım var mı ki 😭
Ters duran emoji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?