Hesabima para gönderecek birisi yeni patronum daha doğrusu ve TC ni de at diyor iban yeterli sadece diye biliyorum?

Çok sacma değil mi kimliginin resmini çek at diyor daha dün arakdasim para arttı hesabıma ve o sadece ibanimi aldı ne diyeceğim ne yapcagim ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Sigorta falan yok işte , göndermiş parayı atmadım TC falan
Hesabima para gönderecek birisi yeni patronum daha doğrusu ve TC ni de at diyor iban yeterli sadece diye biliyorum?
Cevapla