İnternet & Teknoloji Hesabima para gönderecek birisi yeni patronum daha doğrusu ve TC ni de at diyor iban yeterli sadece diye biliyorum? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Çok sacma değil mi kimliginin resmini çek at diyor daha dün arakdasim para arttı hesabıma ve o sadece ibanimi aldı ne diyeceğim ne yapcagim ben? Güncellemeler+1 yıl Sigorta falan yok işte , göndermiş parayı atmadım TC falan Hesabima para gönderecek birisi yeni patronum daha doğrusu ve TC ni de at diyor iban yeterli sadece diye biliyorum? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et
şşansızAdam Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Bu ibana at de parayı atsın. Kimlikle filan uğraşma hiç. 0 0 Yorumla
İzmirliPrenses00 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı. Ad soydan ve İban yeterli zaten 0 3 Yorumla İzmirliPrenses00 +1 yıl Bide sigorta başlangıcı için kimlik lazım olur onuda deyim Yorumla Soran +1 yıl Sigorta yok iste Yorumla İzmirliPrenses00 +1 yıl Onu mu başlatacak sor bence Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bunu ona sorsana. Neden diye 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sordum gerekiyor diyor gerekmiyor adım kadar eminim ne yapacağım şimdi atmak istemiyorum kimliğini TC mi Yorumla
Darkness28 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 53% +1 yıl paylaşmak istemiyorum de 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Dedim daha dün arkadaşım attı kimseye TC vs vermem ben dedim , gerekli diyor , gerekmiyor j Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu ibana at de parayı atsın. Kimlikle filan uğraşma hiç.
Ad soydan ve İban yeterli zaten
Bide sigorta başlangıcı için kimlik lazım olur onuda deyim
Sigorta yok iste
Onu mu başlatacak sor bence
Bunu ona sorsana. Neden diye
Sordum gerekiyor diyor gerekmiyor adım kadar eminim ne yapacağım şimdi atmak istemiyorum kimliğini TC mi
paylaşmak istemiyorum de
Dedim daha dün arkadaşım attı kimseye TC vs vermem ben dedim , gerekli diyor , gerekmiyor j
patronun senin TC ni bilmiyo mu saten
Ben de Iban diye biliyorum