Yok beğenmiyor ki geçende meyve tabağı aldım diye herkes dalga geçti. Ev eşyası doldu taştı. Her kıyafeti giymiyor. Takı takmıyor yüzük de olsa. Ben ne alayım pırasa mı
Sosyal mesyada yazan oluyor reelde de oluyor ama hep 30 yaşındakiler çoğunlukta yazıyor Ondan zaten sosyal medyadan birileriyle tanışmak doğru değil gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sosyal medya değilde çiçekçiye gül siparişi verdim yazmadı. Tripkolik midir nedir. Gideceğim başka yerden gül alacağım anama görsün
O çiçekçinin çiçekleri solsun. s. s
Amin ya. Birde pahalı anlatamam. Alt üstü 2 gül ya
Ekmek parası onların ki de ama annenize çiçek yerine başka bir şey alsanız olmaz mı peki :D Sadece bir öneri bak xd
2 gül alan da bana olsa keşke durduk yere moralimi bozdum
Sana da gül almayalım be. D
Yok beğenmiyor ki geçende meyve tabağı aldım diye herkes dalga geçti. Ev eşyası doldu taştı. Her kıyafeti giymiyor. Takı takmıyor yüzük de olsa. Ben ne alayım pırasa mı
Niye güle layık değil miyim. Sağol ya
Hediye beğenmemek kabaca bir durum, suç sizde değil. Çiçeğe de bir bahane bulmaz mı bu kadar eleştiren insanlar sence?
Çiçek çiçektir
Evin her yeri çiçek oldu seviyor onu alacağım
Neden çiçek aldın, başka bir şey alsaydın da diyebilirler. Ama o halde alın çiçek bakalım tepkilerini bana da söylerseniz sevinirim :)
Çiçek alınca mutlu oluyor işte çiçek alacağım
Bu arada kırıldım
Çiçek alınca mutlu oluyor ise tabi ki de alın. Siz olacaksanız biz de alalım ya kırmak istemedim, üzmeyin beni akşam akşam öyle. D
Yok yok anladım ben. Gidiyorum bb
Ayıp be valla tribin de bu kadarı. s
Umarım bu begenıler hedıye olmustur, iyi aksamlar.
Karşı cins aramak için sosyal medyaya veya tanışma sitelerine güvenim kalmadı artık.
Karşı cins beni ilgilendirmiyor. Canım sıkılmasın yeter
Sosyalmed eden kimseye yürümüyorum kimsede bana yürümüyor o yüzden sorun yok
Ne sosyal medyada ne de reelde şansızım cidden ya..
Buna yakılır be cuara içmiyorum ama xd
Sosyal mesyada yazan oluyor reelde de oluyor ama hep 30 yaşındakiler çoğunlukta yazıyor Ondan zaten sosyal medyadan birileriyle tanışmak doğru değil gibi
yavşama amacıyla mesaj atmam karı kıza
Şansımı denemedim bilmiyorum
Biraz bakıp gideceksiniz sanırım xd
Evet öyle diye diye 5 xpere kadar geldim :))
Darısı guruluga masterliga 😄
😂 bakalım yodayı bilgeliği görür müyüz
Bence görürsün bu istikrarla her şey olur. Günlük 10 görüş paylaş çık yavaş yavaş yükselsin :D
Mesaj atmıyorum ki atmam yağni😃
Göbekli, sesini sevmez, mesaj da atmaz. Bakalım daha neler öğreneceğiz hakkında :D
Göbek demeyeydin iyiydi iftar üstüne :///
Senin yalancınım valla. s
Yani evet giris baslangic onemli tabi ama reel olmadigi surece kisa surer bu
Hiç kimseye mesaj atmadım
Şans 0 benim sinir bozucu buu
Öyle bir arayış içinde değilim
Genelde kimseye yazmıyorum
Nerde anormali var bulduğum doğrudur..
Bu ben 😅
Yoo ben :)
Ben ben o zaman ikimize yakalım:)
Ben yakmam sen de benim için yakma. Sebep olmayalım :)
Sebebim oldun uzerimde hakkin var şu an 😅😅
@Btl_btl
Hakkını helal et
Btl_btl hakkımı helal etmessem
Normalini herkes bulur
@Btl_btl yoksun galiba
Sosyal medya kullanmıyorum uzun zamandır.
sevgili arıyorken evet..
aşk arıyorken hayır.
Evet
Hayir
yok ya nerede o günler
Çoook🙃
pek umursamıyorum.
Genelde cevap alırım
çabam yok.
Gitmesin ya mümkünse. First dateden bıktım
Kullanmıyorum sosyal medya.
Neden
@oski35 çünkü buna ihtiyacım yok.
Gitmiyor
Hayır
Hayir
Evet gidiyor
evet😂