Bundan sonra GTA5'i de yapacağım ve emekli olacağım :D
Sizleri seviyorum :)
Çok güzel ellerine sağlık
senden, yani güzellikten ilham almaya devam :D
Teşekkür ederim 🌺
rica ederim :)
🌸
😊🙈
🌺🌸 emojileri tutturamıyorum google chrome da farklı çıkıyor :D
Aynen
@Ümitsizimişte Anlaşıldı, diğer tarafta görüşülecekler listesine hoş geldin...
Çok güzel be
Güzel bakışın :)
Cevap
5Cevap
Güzel eline sağlık 😔
beni üzdün afiyet olmasın :(
Özür diledim ya kaç defa 😔 başkası olsa ağzına geleni Sayar kabullenmez engelli basar bin defa özür diledm
onda sorun yok görüşümü silmen pek doğru olmadı
İyi oldu 😑
ben şimdi görüşünü silsem hoş olur mu?
Aynı şeyleri yapsam sil
görüşümü sildiğin için telafi etmeni bekliyorum
Nasıl bir telafi off
sana kalmış.
Napiyim söyle yahu
Soruna şöyle bir güncelleme yap; Bazılarınıza ağza alınmayacak şekilde, şaka amaçlı kelimeler sarf ettik. Görüşünü de silmiş olduğum @cleanman34 başta olmak üzere, sizleri kaba hitaplara maruz bıraktığımız için özür dileriz...
😮😮😮😮
Sıkmayın lan benim canımı güncelleme falan yok aaa ne sanıyorsunuz siz kendinizi kızım ne uğraşıyorsun milletle kimseden özür falan dilemiyorsun yemin ederim enişteyi çağırıcam
@LimonÇiçekleriPorti Terbiyesizce konuşma.
@LimonÇiçekleriPorti Millete kadın tacizcisi derken iyiydi?
Sssst tamam
Burda terbiyesizce konuşan ben mi oldum yurumumu bir daha oku istersen bazı insanlara istediiğin kadar anlat ama onlar yine de anlamak istedikleri gibi anlıyorlar ayrıca yorumu kıza yaptım sana değil
@LimonÇiçekleriPorti tamam knka boşver sorun değil
@limoncicekleriporti Bir insana kadınlara sataşıyorsundur diye bir cümle kurulur mu?
Git babana hemen kur o zaman. Hemen yallah, yallah.
Abi sus sende tm özür dilendi senden sorun değil bir daha olmasın de bitsin gitsin
@cleanman34 Biz sana sorumuza gel diye yalvarmadık eğlence amaçlı sorumuza geldin o da yorum yaptı sende dövüşecek yer arıyordun. Babama da derim ne var yani benim babam en azından şakadan anlıyor.
sana bir şey demiyorum. bu egosundan, kendisini göremediğim şahsa söylüyorum ben.
ben mi egoluyum kız bin defa özür diledi senin burnun hala havada geziyorsun.
@LimonÇiçekleriPorti ya bırak bu işleri. ben nereden bileyim sizin bana tacizci, tecavüzcü diyeceğinizi? bunun eğlencesi mi olurmuş? ancak senin gibi şahıslar bundan zevk alarak gülebilir. kanın bozuk kızım senin. utanmıyorsun, hala konuşuyorsun. sende biraz saygı olsa susar özür dilersin. özür dilemen için erdemli biri olman lazım ama sende olduğunu sanmıyorum. bu yüzden, sadece susman da yeterli senin için.
Rica ediyorum sende benim yorumumu sil lütfen bu tartışma da bitsin
Kanı bozuk falan orda dur lütfen bu kadar da değil
Sil şu yorumu hemen
bir tebessüm bile bir hak olduğundan; hakkım size haramdır. ne yapıyorsanız yapın.
@cleanman34 Asalete bak be sitede senin gibisi çıkmaz yolun açık olsun kardeş.
Cog güzel elinize saglik.
sağolun
İyi olmuştur muhtemelen
Sağol :)
Videoyu sonuna kadar izlersen sevinirim ;)
İzlesem ne olucak bi sey anlamiyorumki:d
izlenme sayısı artacak ve sen de zevk almış olacaksın oyundan :D
Tıklamaya korktum.. 😂
Isırdı mı?
Güvenilir birisiyim. Düşünmen bile hata.
Seni tanıyor muyum? Tanımadığıma göre güvenilir olman tartışır
Tanımış olman lazım 😅
Bannerlord bekliyorum
hmm bakacağım. bana yarın sabah hatırlatır mısın özel mesajla?
tr.wikipedia.org/.../Mount_%26_Blade_II:_Bannerlord
bu oyun değil mi?
@udixon Yarın görüşürüz dostum. İyi geceler
@udixon uyuyaklmışız :D
hadi şu oyuna neler yapabiliriz bir bakalım seninle
ben osmanlıyla ilgili bir şey yapmam dostum. Türkiye yapabilirim ama.
sebep yok :D
Öncekinden güzel olmuş eline saglık
eyvallah :D
Rica ederim ;)
Güzel olmuş polis arabası fena uçtu havaya
sağol :D
ama asıl dikkatini görüntü kalitesine ver :D
Fena evet iki kez izledim
nfs 2015 oyununun görüntü dokularını çaldım, çaktırmayınız :D
👍☺️
Helal olsun kardeşim çocukluğum bu oyunla geçmişti inanılmaz güzel yapmışsın eline sağlık
Allaha emanet ol geri dönmeni dilerim kardeş
Güzel olmuş
sağolasın
Tebrikler 👏👏
Sağol :)
Çoksel
sağol
Çok iyi 👌🏼
sağoll :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar