Benim daha o kadar samimi bir ilişkim olmadı ama ablam annem diye kaydetmişti 😂 abimler görmesin diye daha sonra çocuk öğrendi Ablam onu annem olarak kaydettiğin çocuk 2 ay konuşmadı 😂tekrar barıştılar 1 hafta geçti yine ayrıldılar şimdi ablam evli 2 yaşında bir çocuğu var adamda kendisinden 20 yaş büyük biriyle birlikte üstelik kadının oğlu adamın yaşında 😂
ismiyle telaguz ederdim çünkü birisini sevseydim, gördüğümde en sevdiğim şey onun kendisi, duyduğumda ise onun ismi olurdu aradığında güzel yüzü bana bakar, güzel ismini tekrar hatırlardım 😆
Bence ufak tatlılıklar olmalı ona onun benim icin herkesten farklı oldugunu gördüğünde hissettirebilecek isim ayrı bir ses tonu olmalı öyle biri girdiginde hayatıma içimden gelen duyguları ona hissettirebilecek bir isim olmalı suanda söyle bir isim böyle bir isim belirtmek yanlış olur bence
Kişiye özel olmalıdır diye düşünüyorum nasıl hissediyosam o şekilde Sevdiceğim Şapşiğim vs aşkım bitanem falan çok saçma geliyor bana kişiye özel olmalı aynı isim baikası için kullanılmamalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Biraz abartı olabilir ama bende taptığım diye kayıtlı
İçimde her ne kadar ponçik bir kız da yatsa telefona isim ve soyisim kaydetme takıntım var. Annem ve babam hariç herkes öyle kayıtlı. Sevgilimi de isim soyisim şeklinde kaydederim.
Buraya ben bilgi edinmek için girdim fakat erkekler kadınlara farklı bakıyormuş burdaki bayanlara kötü yorumları farkettim o sebeple kendimi gizleyip kimseyle muhatap olmamak gayem yani resmimi kimsenin görmesine gerek yok ben amaçsız burdayım çünkü
@nes2mvarhayattaa ne zaman isim sorulsa aklıma ossas reis geliyor 😂😂😂üniversitede dekan konferans sonrasında sohbet ediyordu bizimle bir grup işte isim sordu ben de bunu söyledim adam şok osdkodkdkdkcf