işin ilginç yanı batarya böyle bozulduğundan beri bilgisayar daha iyi oldu
eskiden çok kasardı şimdi baya hızlı
ama batarya patlar diye korkuyorum
bataryayı da çıkartamıyorum vidalamışlar ona uygun tornavida bulamadım
eskiden çok kasardı şimdi baya hızlı
ama batarya patlar diye korkuyorum
bataryayı da çıkartamıyorum vidalamışlar ona uygun tornavida bulamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Muhtemelen patlamaz da patlarsa da farklı bir tecrübe yaşarsın.
Uygun tornavidayı bulsan ve bataryayı çıkartsan daha iyi olur.
tecrübe?
evet reenkarnasyon var mı yok mu öğrenirim
ölümden sonraki hayta falan
güzel bir tecrübe olur
ama hatırlamam gibi sanki ksadmaskd bir işime yaramaz
pozitif düşünelim pozitif olsun o zaman
patlamaz...
Patlamasın diye yine pozitif düşünelim de işi de pozitif düşünceye bırakmayalım. Çıkarırsan daha da iyi olur.
Hayır patlama ihtimali yok denecek kadar az ama seninki de yeni batarya istiyor benimkisi gibi.
patlamıyorsa gerek yok yenisine sskdnmsf
Diyalize mahkum hasta gibi ama kapanmadan iki adım öteye gidemiyorsun.
gitmiyorum zaten bir yere bilgisayar masasındayım 24 saat
Götürmek zorunda kaldığımda götüremiyorum ben toplantılara mesela.
demek toplantılara falan gidiyorsun işin var
ben işsizim
Son bir ay, bir ay sonra evde yatan ancak işsiz gözükmeyen işsizlerden olmam inşallah.
İnşallah sen de bulursun ama bu dönemde zor.
amin
Yıllardır öyle kullanıyorum hiçbişey olmadı
Bataryayı sökersen bilgisayarın zarar görür
ay çok teşekkür ederim sağol rahatladım ♥
pili çıkarıp kullanılır fişle kullanıyorsan pili doldurup çıkarman gerekir ama sen baya yanlış anlamışsın
fişe takılı çünkü batarya şarj almıyor %0 hep fişi çektiğim an kapanıyor
bataryayı bende çıkartmak istiyorum ama çıkartamıyorum namussuzu tornavida beğenmiyor
bozmuşsun oyle kullanarak pili hepsi bu
telefon gibi düşün sureklı şarjda kullanamazsın oda oyle bir alet ya pille kullancaksın ya da enerji ile
ben anlatamıyorum galiba batarya bozulduğu için mecburi hep fişe takılı kullanıyorum
başından beri öyle kullanmadım
bak tekrar sölüyorum baştan bir leptop aldın yeni açtın bilgisayarı ve pili bitirip fişe taktın doldu pil sonra enerji ile kullanıcaksın pili çıkarıcaksın pil takılıyken enerji ile kullanılmaz acık ve net
Batarya dolduğunda doğrudan prizden alır gücü yani yanlış falan yapmadı
@Brojobber saçmalama en fazla 6 ay içinde pili yersin ve fişten çekildiginde tak diye kapanır
Bu devreleri mühendisler tasarlıyor ve yıllardır olan bir bilgi birikimi var insanların en çok kullandığı durumu düşünüp bir koruma yapmayacaklar mı?
@Brojobber kullanma kılavuzunda pili ikisini aynı ayna kullanmayınız yazıyor sorunlumusun sen
bataryayı bitirip doldurmak da ömrünü kısaltıyor, 100% tutmak da. Fişte bırakıp uğraşmamaktansa niye sürekli çıkarıp takarsın ki?
Patlamaz merak etme, ölü bir batarya o.
emin misin
biraz daha konuşta içim ferahlasın
Dedemin bilgisayarı da öyle 2011'de aldı hala çalışıyor batarya ölü ama, şarj kablosu gevşeyince kapanıyor. 😂
oh oh çok iyi baya iyi sevindim sağol reis ♥
Ne demek paşam. 😂
8 senedir öyle kullanıyorum daha patlamadı kanks
batarya takılı yani şarj almıyor hep %0 dimi?
şişme falan oldu mu?
He 0 da kanks batarya ömrü bitti yazıyor 😂 hıc bısı olmadı bundan öncekı laptopuda oyle kullandım
hay allah razı olsun be içime su serpildi
laptopun yanına ürkek bir ceylan gibi yaklaşıyordum
her an patlayıp bir tarafımı kapacak diye lksdasd
Hıc bısı olmaz kanks yardır gitsin
Şanslıysan patlamaz bence : )
dur ortalığı karıştırma herkes patlamaz dedi skdsm sürüye uy
Yorumlarına baktım da çok samimisin kanım ısındı yemin ediyorum 😂
Yani ne alaka ben de bilmiyorum öylesine içimden geldi
ay teşekkür ederim ♥
ne yazacağımı da bilemedim o yüzden kalpliyorum ♥ ♥ ♥
eyvallah seviliyorsun 🌹
bende seni çok sevdim
sende seviliyorsun ♥
çakma kablo kullanma yeter
yok orjinal şarj aleti
tamam problem yapmaz ama batarya ölü değiştirmen lazım
patlamıyorsa eğer gerek yok bence