AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Hayatımda hiç kullanmadım TikTok'u, telefonuma bile indirmedim hiç.
Hıc ızlemıyorum hıc de takıp etmiyorum bos beles ısler bos beles tıpler
Millet iyice şaşırdı ne yapacağını. Allah akıl fikir versin, ne diyelim. 🤷🏻♀️
Çok şükür hiç kullanmadım merak dahi etmedim salakça şeyler yaptıklarını haberlerde duyuyoruz kapatsalar sevinirim çok gereksiz 👎
Baş açık göbeği açık ne idüğü belirsiz girmiş. umudumuzun gençligi işte. Daha ne bekliyoruz ku
Çok şükür ki kullanmıyorum ve kullanmayan sayısında tek kalacağım konusunda endişeliyim
bi yandan iyi su tiktok ulkedeki aptal sayisini goruyoruz
canım kardeşim ahlak eğitimi görmemiş. Soytarının teki
Allah kimseyi bu kadar sosyal medya hastasi etmesin
Telefonumda yüklü bile değil kullananların da zekası olduğunu düşünmüyorum
Tik tok ya da fenomenlik insanın zekasını azaltıyo sanırım
Arada bir girer videolara bakarım 2-3 tane bende çektim ve yükledim😁
Instagramda tiktok videolari goruyoruz yeterince zaten bide ozel uygulamasini indirip kendime yazik edemem
Dar taytım yok diye beni kibarca attıkları günden beri kullanmıyorum :)
Hem de Adana...
İyi sokmamışlar metrelik Adana dürüm şişini bu gacının bir tarafına...
Ben hiç kullanmadım. Gereksiz ve saçma buluyorum. İzlemiyorum desem yeri
TikTok çekmek insanın kendisine yaptığı en büyük utançtır.
Tiktok çoğu gençlerin dikkatini çekiyor. cahil toplumu. Ben asla kullanmıyorum, izlemem de.
Rezillik bu başka bir şey değil hiç kullanmadım çok şükür
Ben nasıl çekildiğini bile bilmiyorum daha. En iyisi hiç bulaşmamak.
Oranın zeka seviyesi görüldüğü üzre her zamanki gibi arşı alâda (!) kullanmıyorum çok şükür
Hiç komik değil ve saygısızlıktan başka bir şey değil. Umarım hapis cezası alır !
Çok alt zeka grubu bı kere açtım 5 gün sonra kapattım hemen
Bide Adanamızın Güzel Şehrimizin Adını Kirletiyorlar...😑
Ben kullanmıyorum. Hiç sevmiyorum o kısa videoları ya komik de gelmiyor
Kullanmıyorum. Ama bazen tiktok anime videolarını izliyorum youtubeden, instagramdan
Ben Hazer fanıyım sjsjs Hazer'i yıldıramazsınız sjsjsj
Tiktok kullanmıyorum telefonuma merak edip indirmedim bile
istedikleri yerde çekerler sonuç olarak prim ve para kazanıyorlar fenomen oluyorlar mantıklı
Geri kafalılık bu olsa gerek
Tiktok kullanmıyorum. Türbede saçma sapan videolar çekip paylaşanları sevmiyorum.
Gözaltına mı alındı:D şeriat bir gecede gelmeyecek demişlerdi de ciddiye almamıştım xd
Tam salak işi
Kullanmayı kendime hakaret sayarım
Hiç uygulamayı indirmedim bile, işim olmaz
Oyy Allahım oy ne kadar canım insan var ya. Kullanmıyorum.
Kullanmıyorum.
Akıl sağlıklarını kaybetmişler bence.
Ben kullanmıyorum saçma saçma insanların vücut gösterisi yapmasını görmek istemiyorum
Ben böyle saçma bir uygulama daha görmedim. Tiktok nedir ya
Hiç kullanmadım. Bu kadının yaptığı da hoş birşey değil , resmen alay etmiş yaa buna hakkı yok !
İnsanın her dine saygısı olmalı öncelikle. Fenomenlik uğruna böyle birşey çok yanlış
Şükürler olsun Tiktok, Tinder, Bitcoin e bulaşmamış ve Corona olmayan sınıf içindeyim 😜
Ben kullanmıyorum kendimi bildim bileli öyle saçma şeyler.
Umarım bir gün bu tiktok bataklığının içine düşmem.
çöp bir ortam, hem tiktok, hem instagram reels hepsi aynı pisliğin laciverti.
Ben bütün tiktokculardan inkar edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett.
olum bu yapılandakı amac ne la gosterıs ıcın desen degıl deısnler ıcın yapılmıs desen degıl nerey gıdıyo bu mılet sacma sapan hareketler salak salak ısler evde boş kalındı dıeymı boş ınsan oldunz ozendınzdemı boş ınsan oldunz anlamadım
Hayır hiç kullanmadım.
İnsanların ne kadar rezil olabileceklerini duyuyorum sadece.
Ya bak anlarım ünlü olmak isteyebilir insan ama böyle videolarla ünlü olacağına çatıdan atlardım salaklar
İyi çarpılmamış dengesiz...
IQ seviyesi düşük kişiler kullanır bence orayı.
Tamam hoş değil de, gözaltına niye alınıyor? Çok saçma.
Dini değerleri aşağılamak suçundan yargılanacak büyük bir ihtimal saçma olan ne? bundan daha doğal ne olabilir
çok şükür daha bulaşmadım
direnişe devam knk 😂
Tamamda bu insan yanlış yapmış ama neden hemen öyle gözaltına almışlarki? o kadar gözaltına alınmalı insanlar varken neden fakir insanlardan acısını çıkıyorlar anlamıyorum :(
Tiktok un kapatılmasını sonuna kadar desteklerim lgbt ye mavi tik veren uygulamadan ne hayıt gelir o rezilliktir
Hiç bir zaman indirme gereği duymadım kendi özgün içeriğimi üretiyorum YouTube'da en azından insanlığa faydalı olmaya çalışıyorum
1-) bu kadin kiligina girmis erkek
2-) elbiseler uygun degil alay ediyor dinimizle ben ill gorunce sikayet edilmeli dedim
Izlemek bile iq mu dusurdugu icin tercih etmiyorum.
Sırf biraz daha izlenebilmek için yapmadıkları şey kalmadı artık citayi nereye kadar uzaticaklar acaba çok merak ediyorum..
Tiktok neden ülkemizde yasak değil? Bir anca kapanması gerekmez mi sizce
Yeni nesil kadınların ne kadar ucuz ahlaksz olduğunu her zaman söylerim
yeni nesil erkeklerinde adam olmaması onu napıcaz
Erkekler daha ahlaklı en azından orasını burasını açıp onu bunu tciz etmiyo
Erkekler kesinlikle birini taciz etmiyor zaten her gün haberlerde gördüğüm ne yazık ki başıma gelen de erkek değil kesinlikle. Keşke erkek kadın demeden insan demeyi ogrenseniz.
Onlar belli zaten tek tük var öyle sorunlular Aslında onları var edenler de yine bu tcizci kadnlar
Tek tük kesin öyledir kesin biz var ediyoruzdur gizliden çık
Engeller misin şu zihniyetpe sitede bir daha karşılaşmak istemiyorum herşeyi kadına yükleyen kadın düşmanları annen yetistiriyor o zaman tüm tacizcileri bu nasıl kafa bu nasıl eğitimdir ya
Haberlerde bende çok srefsz kadın görüyom dolandırıcı şu bu her türlü pslik yapan aslinda ben ayrım yapmadım genelde bu tipleri gördüğüm de çoğunun kadın olduğu için ondan böyle genelleme yaptm 😀
Çoğu kadın değil maalesef iki cinsiyettende var bunu bitek bize bağlayıp tacizcileri de kadınlar var ediyor demek beyin yoksunluğudur
Keşke hiç olmasa ama var maalesef kadın erkek demiyoruz karakter diyoruz biz buna
Gerçekleri konuşunca işinize gelmiyo tabi 😀 yeni nesil kadını işte böyle oh istediğimizi yapacaz kimse de bize ses edemeyecek kafasında gerçekleri konuşmak düşmanlık değil
Ama kadınlar da sağda solda erkeklere saldırıyo kendilerini masum gösterip erkekler şöyle böyle diyor 😡
İstediğimizi yapacağız değil böyle bsiey yok erkekte kadında yapamaz kendi cinsinin pisliklerini örtmeye çalışan da benim gözümde tacizci adayı
Onlara de kardeşim bizi ilgilendirmez ben görünce kadında olsa uyarıyorum ne demek kadınlar tacizcileri var ediyor anneniz size ne yaşattı bıktık saçma sapan kuyruk acınızdan
İki tarafta dürüst olsa keşke birbirine genelleme yapmaz dı aslında bizim genelleme yapma sebebimiz de belli kaç tane soru gördüm hepsinde erkekler şöyle erkekler böyle demişler 😀
Evet kadınlarda da var bu maalesef uyarmaya çalışıyorum gördükçe
Yeni nesil için konuştum ben aslında yanlış anladın 😀
Yeni nesile bende giriyorum herkes giriyor burda eskiden de herşey mukkemmel değildi
Kusura bakma genelleme yaptığım için özür 😐
Tamam sıkıntı yok 😐
Ben eski nesildeyim yaş 29 oldu vallahi eskiden böyle rezillikler yoktu çok iyi bilirim yakından da görüyordum aileleri insanları terbiye edep vardı
11 yaş fark var aramızda yaşınız doğruysa kardeşim 🙂
Ben bakıyorum geçmişte mukkemmel değil her devirde kötülük var her ne kadar şikayet edilse de ülkemi de insanları da iyi olanları seviyorum her zaman kötüler olacak kadın erkek değil insan olamayan vicdan taşıyamauan herkes kötüdür
Bu kadar yoktu inan çok az vardı o zamanlar tabi önemli olan eşit olmak insan olmak ayrımcılık yapmadan yaşamak
sen hiç çoçuğuna tecavüz eden kadın gördünmü? ya da erkeği taciz edip parçalara ayırıp yakan atan sonra programa çıkıp hiç birşey olamamış gibi onu arayan. eğer böyle durumlara tek tük diyorsa o zaman senin dünyadan haberin yok ya da yemiyor kabul etmek senin gibiler anca onun bunun karısına kızına bakıp yorum yapar. İlk önce kendi ahlakına sonrada evindeki kadınların ahlakına bak hepsi dört dörtlükse ozamanda karı gibi sağda solda laf yapmayacaksın eğer çok iyi bir adamsan zaten Allah karşına kendine layık birini çıkartır ama belli senin kuyruk acın var
Artı olarak anlamadıysan bu videodaki bir kadın değil ilk önce konuyu anla sonra yorum yap
"Onlar belli zaten tek tük var öyle sorunlular Aslında onları var edenler de yine bu tcizci kadnlar"
peki çocuklardamı o tacizcileri var ediyor? 2 yaşında çocukmu tahrik ediyor 40 yaşında bir sapığı?
Sapıkları böyle savunan bir insan zaten ondan farklı olamaz
Gördüm hayvana bile tcavz eden kadınlar gördüm
Tcizde gördüm işte örneği
www.google.com/.../watch%3Fv%3D-_pNAlPIBGM&ved=2ahUKEwjjoJCj7YzwAhXDgf0HHdyHCtYQo7QBegQIARAB&usg=AOvVaw1Vq0C3zwrobKuoKN3nitn-
Parçalara böleni de gördüm işte örnek
www.google.com/.../&ved=2ahUKEwi_tvHV7YzwAhULg_0HHW08CxgQFjABegQIGRAC&usg=AOvVaw3FxrjqdJZusC9-3yQqlNMn&cf=1
Daha neler var atarım değmez
Anlamayana anlatamazsın kadın düşmanına anlatamazsın kardeşim yorma kendini en büyük korkum böyle insanların kızları ve erkek çocukları olma ihtimali olması. Düşman olarak büyütecekler. Umarım sırf inadına yaziyordur kafasında bu düşünce yoktur. Varsa da, hoşgeldin bir katil yetiştirici adayı
Beni mümkünse engelleyin beyfendi rica ediyorum şu an görmediğimden ben yapamıyorum
Ayrımcılık yapmayın yeter ben kimseye düşman değilim kimseyle de işim olmadı boş konuşuyonuz
Ben diycemi dedim valla bildirim geliyor isterseniz engelleyin
Sizin ayrımcılık yapmanıza ayar oluyom kadın kattiler kadın tcizciler kadın tcavuzculer kadın dolandırıcılar dan da söz edin
Ben ediyorum ama senin kadınlar yapıyor tacizcileri bile, veya tek tük demen çok rahatsız edici
Hem böyle dememizi istemiyorsun hem kendin yapiyorsun
İnsanca diyinki 2 tarafta da bunları yapanlar var diyin çıkın işin içinden ama kadınlar ahlakı konuda daha zayıf erkeklere göre bu bir gerçek yeni nesil için diyom
Ben sadece kadınlar daha kötü dedim ahlaki anlamda
Nedense tüm tanıdığım çoğunluk erkek ahlaksizlariydi hala aynisin kardeşim bozucam ağzımı şimdi defol git
Laftan anlamayana ne anlatılır abi hadi bak işine
Abi siz tartışmaya da gelmiyonuz ben kaçar 😀
Kaç ve bidaha gelme
Siz böyle devam edin ben gördüklerimi görüyom 👍
Ay çok üzüldüm görüyormuş şükür elhamdülillah iyiki görüyorsun saol
acaba hangi statisklere ve analizlere dayanarak yeni nesil kadınların ahlakının erkeklerden daha zayıf olduğunu savunuyorsun? bir anket ve ya araştıma sonucu var mı? Varsa memnuniyyetle incelerim bakalım bu araştırmayı yaparken hangi öznitellikleri kullandın demografik, psikografik, statistik? varya senin gibilerinin bir kadınla iletişimi yorum üzerinde limitlidir adım gibi eminim gerçek hayatta hiç bir doğru düzgün kadınla oturup sohbet etmişliğin yoktur ki niye olsun senin gibi bir zihniyetle kimse karşı karşıya gelmek istemez. diyeceğim bu kadar
sen kendin kendi içinde bir çelişkidesin zaten, yorumu yapıp sonra tam aksini söylüyorsun madem yaptın yorumu arkasında dur. bunu cinsiyet meselesi yapan senin yorumun en başta biz değiliz
Araştırmalara inanmam ben gördüklerime bakarım sosyal medyayı gez görürsün 100 de 70 Şi açık saçık
En yakın burdan basla bakmaya 😀
Ben cinsiyet ayrımı yapmadım sen yaptın kadın tcizci tcavuzcu var mı dedin
Bende var dedim gösterdim de kanıtla
Rezillik. Bide açık saçık gitmiş Allah bunu ve bunun gibi olan herkesi ıslah etsin inşallah 🤲
O Uygulama bi yerde güzel oldu yurdumda ne kadar Mal varsa gördük
Allahim sen böylelerinin sayılarını azalt sonumuzu hayır et... Müslümanligin ayağa kalkması için yardım et 🤲🤲