Herkese Hayırlı geceler Öncelikle Tüm İslam Aleminin Ramazan'ı Şerif ayı cümlemizin Mübarek Olsun İnşallah Hayırlı Sahurlar Şimdiden 😊📿🤲🏻🙏🏻 Ben Yakın zamanda kendime Akıllı telefon Almayı düşünüyorum Seçeneklerim Arasına Samsung Galaxy S10E Modelini de Ekledim Fiyatlara Baktım Çoğu Yerde Fiyatlar Bayağı Yükselmiş Neyse Vatana Baktım Vatanda Fiyatlar Düşük Gösteriyor Ürün Stokta Gösteriyor Fiyatı 4.699 TL Bu Fiyat Doğru mu? Sizce Gerçekten Vatan da Satılıyor mu? Samsung Galaxy S10E bu fiyata Kafam karıştı Fikir Verirseniz Sevinirim Birde Vatanda Sıfır mı? İkinci elde mi bu fiyatta
Samsung S10E Almayı düşünüyorum Fiyat Yüksek Baktım Ama Vatan da Fiyat Düşük 4.699 TL Vatanda Bu fiyat doğru mu? Ürün Sıfır mı?
Bende girdim Stokta fiyatı yazmıyor ama siteye girmeden paylaştığım ekran görüntülerinden olduğu gibi stokta görünüyor fiyat da 4.699 TL Bandında Bu fiyat doğru mu var mı Gerçekten S10e vatanda hala
Sen ekran görüntüsüne bakma mühim olan Vatanın sitesine girdiğinde şu an stokta gözüküyor mu? Ben az önce girip baktım ve sıfır Samsung Türkiye garantili cihaz bahsettiğin fiyattan satılıyormuş ama hiçbir renginin stokta kalmadığı gözüküyor.
Sen yinede yakınınızda Vatan varsa mağazaya doğrudan git ve bak çünkı bazen mağaza stoğunda oluyor fakat sitede belirtilmeyebiliyor. Yalnız S10e seni şarjda üzebilir haberin olsun.
İnşallah Vardır Ya Fiyat Çok Önemli Benim İçin Eğer 5.00 TL Üzeri Olursa Almaya Pek Değmez Çünkü Yukarı Çıkınca S20Fe S10+plus gibi seçenekler geliyor pil yönünden daha iyiler S20Fe S10+plus ekran boyutlari da öyle ama s10e 5.8 inch olması benim için pek önemli değil önemli olan cihaz işlemcisi çok güçlü kaliteli özellikli üstün cihaz olacak Biliyorum s10e pili Çok iyi değil Ama bence çok aşırı kötü de değildir ya Samsung pil tasarrufu konusunda yazılımda çok iyi firma sen ne önerirsin bana
Hadi Canım Ciddi ciddi s10+plus Kullanıyorsun sen yani desene tam adamına denk geldim S10+plus benimde Almak istediğim Çok beğendiğim Akıllı telefon Samsung En iyi Tasarıma Sahip Akıllı telefonlarin başında geliyor s10 serisi Samsung şimdiki Modelleri s21 ultra s21 serisi de tasarım yönünden Beğeniyorum ama s10 serisinin yeri apayrı ya Zaten s10 serisinden sonra Samsung diğer modelleri pek ilgimi çekmiyor Sana soruyorum S10+plus Nasıl Telefon Hakikaten Ekranı nasıl elde tutus hissiyat nasıl Özellikle pil tüketimi nasıl ısı genel itibariyle nasıl
Ben S10 Plus'u aldığımda S20 serileri yeni piyasaya çıkmıştı hatta bir ara S20 serisinden mi alsam diye düşünmüştüm fakat S20 lerde çok fazla ısınma sorunu vardı ve ekstra çokta bir özellik farkı olmadığından daha sıkıntısız diye S10 serisine bakmaya başlamıştım. Önce hem fiyatı daha makul hemde taşınılabilirliği, boyutu biraz daha ufak diye S10e almayı düşündüm ama S10e nin bazı eksikleri var düz S10 ve S10+ ya göre. Bunlardan birisi ve bence en önemlisi pil yani Exynos bir Snapdragon kadar verimli değil pil konusunda ve çok küçük olursa batarya pil ömrü çok iyi olmayabilir diye düşünüyordum ki zaten S10 e de aktif kullanılınca 4 saat falan ekran süresi veriyordu tabi bu şekilde görünce İphonedaki şarj belasından kurtulmak isteyen birisi için sorunlu bir durum.
Sonra S10e de 1 kamera eksik ve bu çok önemsiz gibi gözükse de 2x telefoto kamera benim için önemli ve çok kullandığım bir şey o yüzden ayrı bir eksiydi S10 e de.
Ekran S10 ve S10+ da 2K S10e de 1080P hadi bu belki çok önemsenmeyebilir fakat S10+ ekranı güneş altında 1200 nit parlaklığa kadar yükseliyor ve ne kadar güneş olursa olsun ekran muazzam net ve bir şeyler izlemesi muhteşem hele de Hdr içerikleri izliyorsan daha da muhteşem.
S10+ da sıvı soğutma sistemi var diğer S10 lardan farklı olarak bu yüzden diğerlerine göre biraz daha serin kalıyor yoğun kullanımda.
Ve S10e nin bir eksisi daha var maalesef o da satış piyasası yani şöyle ki Samsung genellikle 2 veya 3 ana model üretiyor ama S10e ilk ve son kez küçük ebatlarda üretilmiş ve isim olarakta diğerlerinden ayrılmış bir seri yani 1 2 sene sonra satmaya götürsen S10e desen ana seri gibi akılda kalmaz ve satış fiyatı da diğerlerine oranla daha ucuza gider.
İleride pili yetersiz gelince değiştirmeye kalksan bu defa da su geçirmezlik özelliği gidecek. Yani aslında ana 2 cihaza göre az gözüken ama kritik eksileri var maalesef en önemlisi de batarya.
Yani evet S10e de çok güzel bir cihaz ama S10+ ile de aralarında bazı önemli sayılabilecek farklar var. S10+ batarya konusunda oldukça iyi bunu kullanan birisi olarak söyleyebilirim keza şu ana kadar hiç kasma donma vb sorunlarda yaşamadım o konuda da amiral gemisi cihazlarda pek sorun olmaz uzun vadede. Ekranı çok iyi gerçekten ama S10e nin de ekranı çok iyi tabiki S10+ ekranı daha iyi. Ha birde S10+ nın 2 ön kamerası var birisi derinlik algılaması için diğee S10 larda tek kamera var.
Eğer paran varsa tabikide daha yeni serilere yönelebilirsin S20 ve S21 serisi gibi ama ben illaki S10 serilerinden alıcam dersen de uygun fiyata bulabilirsen S10+ al derim.
Vallaha ben 1 günü çıkartıyorum sorun yaşamıyorum. Telefondan da anlayan bir insanım yani her markanın çoğu cihazını kullanmışımdır ve bana hitap ediyor şahsen özellikle ekranı gerçekten rakipsiz. İphone u sattıktan sonra Xiaomi almıştım hatta çok övüyorlar diye aldığından beri sıfır cihazda sorunlar sıkıntılar bitmedi ve 2 3 ayda servise kaç defa gitmesine rağmen iade de almıyorlardı sonra ben çok ikna edici konuşup iade ettim😄 Sonrada S10+ aldım ve memnumum şahsen. Kamerası vs de oldukça iyi gece modunu falan beğeniyorum şahsen.
S10+ Plus a Hastayım Gerçekten Kamera Tasarım dizilim şekli Hele ki Ön Selfie kamerası çok güzel görünüyor Duruyor Telefon Nereden Bakarsan Bak Al Beni Diye Yalvarıyor 😅 her bir yanından bakınca karizma Duruyor S10+Plus Ah birde Fiyatlar 5.000 TL Altına İnse çok sevineceğim mutlu olacağım da ama vergiler dolar yüzünden inmesi çok az ihtimal düşük yani İnşallah s10+plus birazda olsa 5.000 TL fiyat altına iner ya Hakikaten Hayalim oldj bu telefon Heaa Daha güçlü işlemciye sahip akıllı telefonlar Var Tabikide Qualcomm Snapdragon 865 gibi oyun canavarı işlemciye sahip Xiaomi Mi 10T ve Poco f2 pro var pilde onlar biraz daha stabil iyidir ama kalite arayüz Samsung yerini Tutmuyor Xiaomi Tek artısi İşlemci sadece Xiaomi de Eğer ki S10+ Plus fiyatı çok yükselirse Ki inşallah yükselmez S10e bulamazsam bulursam oda yüksek olursa S20 Fe Almayı düşünüyorum S20 Fe biraz kırpılmış cihaz arkası plastik ekran özelliği düşük Ama çokta geride değil S20 Fe ısınma şikayeti çok görüyorum okuyorum Doğru mu? Acaba yoksa bazılarınin cihazı mi sorunlu şüpheye düştüm biraz
Gündelik kullanımda Snapdragon ile muadili Exynos arasında performans farkı hiç hissedilmez tek fark batarya farkı olur ama orada da Xiaomi cihazlarının kötü arayüzü yüzünden şarj dengesiz durumda olabiliyor. Ki ben daha önceki kötü Xiaomi deneyimimden sonra bir daha Xiaomi almam şahsen.
S10 Plusın kamerasının çıkıntısız olmasını vs seviyorum. Önde 2 kamera olması kimisine göre iyi kimisine göre kötü gelebilir.
S20Fe yi amiral gemisi cihaz olarak görmüyorum yani evet amiral gemisi cihazlarla benzer özellikte ve yakın denilebilir ama S20 serisinin ana serisi benim düşüncem S20, S20 Plus ve S20 Ultradır sadece. Yani arkasının cam veya plastik olmasının problem olup olmaması da kişiden kişiye göre değişir elbette ki cam daha hoş gözüküyor daha premium duruyor. Isınma olayını duymuştum ama hala var mıdır bu sorun bilmiyorum. Tercih edilebilir mi evet neden edilmesin tabiki diğer markaların alternatifleri de araştırılmalı yine.
Tamam Sana Daha İyisini Alacağım 😉😅 Sana Samsung Galaxy Note 20 Ultra Alayim mi? 😅 Çok daha üstün Tam Anlamıyla Amiral Gemisi Samsung en iyi akıllı telefonlar dan biri note 20 ultra sen iyilerine layıksın
Haha 😅 Kardeşim Yanlışın Var Oppo Find X2 de çok güzel akıllı telefon Biliyorum o Telefonu dehşet derecede çok güzel ama fiyatı bayağı uçuk s10e nere oppo find X2 nere fiyat olarak yani s10 e 4.699 TL Find X2 de 7.899 TL aralarında bayağı fark var fiyat yönünden sen eminsij dimi bu telefon dediğine
Ben Öyle Tehlikeli Suç İşlerine Karışmam Sen Almak İstiyorsan istekli isen kaçak almaya al doğru düzgün görüş paylaş sorum vatanda sıfırı hala var mı satılıyor mu 4.699 TL fiyat doğru mu bunu sordum
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Samsung S10E Almayı düşünüyorum Fiyat Yüksek Baktım Ama Vatan da Fiyat Düşük 4.699 TL Vatanda Bu fiyat doğru mu? Ürün Sıfır mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Şu an Vatanın sitesinden baktım fakat stokta yok gözüküyor.
Bildiğim kadarıyla Vatan sadece sıfır ürün satıyor.
Bende girdim Stokta fiyatı yazmıyor ama siteye girmeden paylaştığım ekran görüntülerinden olduğu gibi stokta görünüyor fiyat da 4.699 TL Bandında Bu fiyat doğru mu var mı Gerçekten S10e vatanda hala
Baktım şimdi nasıl stokta yok yazıyı sadece tükendi yazıyor
Sen ekran görüntüsüne bakma mühim olan Vatanın sitesine girdiğinde şu an stokta gözüküyor mu?
Ben az önce girip baktım ve sıfır Samsung Türkiye garantili cihaz bahsettiğin fiyattan satılıyormuş ama hiçbir renginin stokta kalmadığı gözüküyor.
Tamam işte tükendi ile stokta yok aynı şey zaten.
Vay a*k desene hiç yok mu? Yani vatanda s10e
Sen yinede yakınınızda Vatan varsa mağazaya doğrudan git ve bak çünkı bazen mağaza stoğunda oluyor fakat sitede belirtilmeyebiliyor.
Yalnız S10e seni şarjda üzebilir haberin olsun.
İnşallah Vardır Ya Fiyat Çok Önemli Benim İçin Eğer 5.00 TL Üzeri Olursa Almaya Pek Değmez Çünkü Yukarı Çıkınca S20Fe S10+plus gibi seçenekler geliyor pil yönünden daha iyiler S20Fe S10+plus ekran boyutlari da öyle ama s10e 5.8 inch olması benim için pek önemli değil önemli olan cihaz işlemcisi çok güçlü kaliteli özellikli üstün cihaz olacak Biliyorum s10e pili Çok iyi değil Ama bence çok aşırı kötü de değildir ya Samsung pil tasarrufu konusunda yazılımda çok iyi firma sen ne önerirsin bana
Ben S10 Plus kullanıyorum mesela ve bir ara S10e almayı düşündüm ama sonra vazgeçtim.
Hadi Canım Ciddi ciddi s10+plus Kullanıyorsun sen yani desene tam adamına denk geldim S10+plus benimde Almak istediğim Çok beğendiğim Akıllı telefon Samsung En iyi Tasarıma Sahip Akıllı telefonlarin başında geliyor s10 serisi Samsung şimdiki Modelleri s21 ultra s21 serisi de tasarım yönünden Beğeniyorum ama s10 serisinin yeri apayrı ya Zaten s10 serisinden sonra Samsung diğer modelleri pek ilgimi çekmiyor Sana soruyorum S10+plus Nasıl Telefon Hakikaten Ekranı nasıl elde tutus hissiyat nasıl Özellikle pil tüketimi nasıl ısı genel itibariyle nasıl
Ben S10 Plus'u aldığımda S20 serileri yeni piyasaya çıkmıştı hatta bir ara S20 serisinden mi alsam diye düşünmüştüm fakat S20 lerde çok fazla ısınma sorunu vardı ve ekstra çokta bir özellik farkı olmadığından daha sıkıntısız diye S10 serisine bakmaya başlamıştım.
Önce hem fiyatı daha makul hemde taşınılabilirliği, boyutu biraz daha ufak diye S10e almayı düşündüm ama S10e nin bazı eksikleri var düz S10 ve S10+ ya göre.
Bunlardan birisi ve bence en önemlisi pil yani Exynos bir Snapdragon kadar verimli değil pil konusunda ve çok küçük olursa batarya pil ömrü çok iyi olmayabilir diye düşünüyordum ki zaten S10 e de aktif kullanılınca 4 saat falan ekran süresi veriyordu tabi bu şekilde görünce İphonedaki şarj belasından kurtulmak isteyen birisi için sorunlu bir durum.
Sonra S10e de 1 kamera eksik ve bu çok önemsiz gibi gözükse de 2x telefoto kamera benim için önemli ve çok kullandığım bir şey o yüzden ayrı bir eksiydi S10 e de.
Ekran S10 ve S10+ da 2K S10e de 1080P hadi bu belki çok önemsenmeyebilir fakat S10+ ekranı güneş altında 1200 nit parlaklığa kadar yükseliyor ve ne kadar güneş olursa olsun ekran muazzam net ve bir şeyler izlemesi muhteşem hele de Hdr içerikleri izliyorsan daha da muhteşem.
S10+ da sıvı soğutma sistemi var diğer S10 lardan farklı olarak bu yüzden diğerlerine göre biraz daha serin kalıyor yoğun kullanımda.
Ve S10e nin bir eksisi daha var maalesef o da satış piyasası yani şöyle ki Samsung genellikle 2 veya 3 ana model üretiyor ama S10e ilk ve son kez küçük ebatlarda üretilmiş ve isim olarakta diğerlerinden ayrılmış bir seri yani 1 2 sene sonra satmaya götürsen S10e desen ana seri gibi akılda kalmaz ve satış fiyatı da diğerlerine oranla daha ucuza gider.
İleride pili yetersiz gelince değiştirmeye kalksan bu defa da su geçirmezlik özelliği gidecek.
Yani aslında ana 2 cihaza göre az gözüken ama kritik eksileri var maalesef en önemlisi de batarya.
Yani evet S10e de çok güzel bir cihaz ama S10+ ile de aralarında bazı önemli sayılabilecek farklar var.
S10+ batarya konusunda oldukça iyi bunu kullanan birisi olarak söyleyebilirim keza şu ana kadar hiç kasma donma vb sorunlarda yaşamadım o konuda da amiral gemisi cihazlarda pek sorun olmaz uzun vadede.
Ekranı çok iyi gerçekten ama S10e nin de ekranı çok iyi tabiki S10+ ekranı daha iyi.
Ha birde S10+ nın 2 ön kamerası var birisi derinlik algılaması için diğee S10 larda tek kamera var.
Eğer paran varsa tabikide daha yeni serilere yönelebilirsin S20 ve S21 serisi gibi ama ben illaki S10 serilerinden alıcam dersen de uygun fiyata bulabilirsen S10+ al derim.
Öncelikle Bu Güzel Bilgilendirici yorumun için çok Teşekkür Ederim 😊 Peki s10+plus da Yoğun Kullanımda Pili nasıl Gidiyor Bundan Bahseder misin
Vallaha ben 1 günü çıkartıyorum sorun yaşamıyorum.
Telefondan da anlayan bir insanım yani her markanın çoğu cihazını kullanmışımdır ve bana hitap ediyor şahsen özellikle ekranı gerçekten rakipsiz.
İphone u sattıktan sonra Xiaomi almıştım hatta çok övüyorlar diye aldığından beri sıfır cihazda sorunlar sıkıntılar bitmedi ve 2 3 ayda servise kaç defa gitmesine rağmen iade de almıyorlardı sonra ben çok ikna edici konuşup iade ettim😄
Sonrada S10+ aldım ve memnumum şahsen.
Kamerası vs de oldukça iyi gece modunu falan beğeniyorum şahsen.
S10+ Plus a Hastayım Gerçekten Kamera Tasarım dizilim şekli Hele ki Ön Selfie kamerası çok güzel görünüyor Duruyor Telefon Nereden Bakarsan Bak Al Beni Diye Yalvarıyor 😅 her bir yanından bakınca karizma Duruyor S10+Plus Ah birde Fiyatlar 5.000 TL Altına İnse çok sevineceğim mutlu olacağım da ama vergiler dolar yüzünden inmesi çok az ihtimal düşük yani İnşallah s10+plus birazda olsa 5.000 TL fiyat altına iner ya Hakikaten Hayalim oldj bu telefon Heaa Daha güçlü işlemciye sahip akıllı telefonlar Var Tabikide Qualcomm Snapdragon 865 gibi oyun canavarı işlemciye sahip Xiaomi Mi 10T ve Poco f2 pro var pilde onlar biraz daha stabil iyidir ama kalite arayüz Samsung yerini Tutmuyor Xiaomi Tek artısi İşlemci sadece Xiaomi de Eğer ki S10+ Plus fiyatı çok yükselirse Ki inşallah yükselmez S10e bulamazsam bulursam oda yüksek olursa S20 Fe Almayı düşünüyorum S20 Fe biraz kırpılmış cihaz arkası plastik ekran özelliği düşük Ama çokta geride değil S20 Fe ısınma şikayeti çok görüyorum okuyorum Doğru mu? Acaba yoksa bazılarınin cihazı mi sorunlu şüpheye düştüm biraz
Gündelik kullanımda Snapdragon ile muadili Exynos arasında performans farkı hiç hissedilmez tek fark batarya farkı olur ama orada da Xiaomi cihazlarının kötü arayüzü yüzünden şarj dengesiz durumda olabiliyor.
Ki ben daha önceki kötü Xiaomi deneyimimden sonra bir daha Xiaomi almam şahsen.
S10 Plusın kamerasının çıkıntısız olmasını vs seviyorum.
Önde 2 kamera olması kimisine göre iyi kimisine göre kötü gelebilir.
S20Fe yi amiral gemisi cihaz olarak görmüyorum yani evet amiral gemisi cihazlarla benzer özellikte ve yakın denilebilir ama S20 serisinin ana serisi benim düşüncem S20, S20 Plus ve S20 Ultradır sadece.
Yani arkasının cam veya plastik olmasının problem olup olmaması da kişiden kişiye göre değişir elbette ki cam daha hoş gözüküyor daha premium duruyor.
Isınma olayını duymuştum ama hala var mıdır bu sorun bilmiyorum.
Tercih edilebilir mi evet neden edilmesin tabiki diğer markaların alternatifleri de araştırılmalı yine.
Banada al
Tamam Sana Daha İyisini Alacağım 😉😅 Sana Samsung Galaxy Note 20 Ultra Alayim mi? 😅 Çok daha üstün Tam Anlamıyla Amiral Gemisi Samsung en iyi akıllı telefonlar dan biri note 20 ultra sen iyilerine layıksın
Evet evet evet😁
Tamamdır Alıyorum Seni Kıracak değilim ya 😅 Saçları Güzelliği İle Dikkat çeken Kraliçem 🤭😅
Merak ettim de Senin şu an ki Telefonunun markası modeli nedir
o paraya oppo find x2 alırım mezara bile götürürüm
Haha 😅 Kardeşim Yanlışın Var Oppo Find X2 de çok güzel akıllı telefon Biliyorum o Telefonu dehşet derecede çok güzel ama fiyatı bayağı uçuk s10e nere oppo find X2 nere fiyat olarak yani s10 e 4.699 TL Find X2 de 7.899 TL aralarında bayağı fark var fiyat yönünden sen eminsij dimi bu telefon dediğine
https://ibb.co/cxQf39Y
Kaçak al varsa
Ben Öyle Tehlikeli Suç İşlerine Karışmam Sen Almak İstiyorsan istekli isen kaçak almaya al doğru düzgün görüş paylaş sorum vatanda sıfırı hala var mı satılıyor mu 4.699 TL fiyat doğru mu bunu sordum
Ok kızma tamam
Kızmıyorum da ben ne soruyorum sen başka Soruya alakalı olmayan görüş paylaşıyorsun
Haklısın tamam kusura bakma