Mesajlarınıza "görüldü" atıldığında ne hissediyorsunuz?

Gelen mesajı okuduktan sonra mesajı cevapsız bırakmakanlara rastladığınız mutlaka olmuştur. İster arkadaş ister sevgili ister aileden biri mesajlarımızı gördüğü halde cevap yazmıyor olabilir.
Mesajlarınıza görüldü atıldığında ne hissediyorsunuz?
Mesajlarınıza görüldü atıldığından neler hissediyorsunuz, aynı şeyi siz de karşı tarafa yapar mısınız?
Mesajlarınıza "görüldü" atıldığında ne hissediyorsunuz?
Cevapla