Kpop yüzünden binlerce lira harciyorum Blackpink ve everglow için bazı arkadaslarim falan mal. misin diyorlar?

Arkadaşlar ben kpop bağımlısıyım Blackpink ve everglow instagramda Blackpink sayfam var Jennie fan hesabım var işde boş zamanım oldukça girerim resim günlük konuları başarıları falan yüklerim Ve blackpink ve everglow eşyaları alıyorum Albümlerinin hepsini aldım 8 albümüm var grup albümü ve Jennienin ve roseun albümüda var 330tl 350tl×10 albümüm var ve lighstickim falanda var Posterlerimde var fiyatlarini hatirlamiyorum Carfoursadan dergilerinide alıyorum sanirsam 25 tl di ve blackpink esyalarida aldim kiyafetleri falanda giyiyorumda ve online konserleri kaçırmam ve birkaç konserlerinede gittim Ayni şekil everglowdada her albumu var herşeyleri var en az15bin tl harcamisimdir sizce ben tuhafmiyim Forever ve blinkim
Kpop yüzünden binlerce lira harciyorum Blackpink ve everglow için bazı arkadaslarim falan mal. misin diyorlar?
Cevapla